Eentje die geen chronograaf is
Wanneer komt hij binnen Klaas?
Ik heb nog geboden op een vintage ‘53 Airman uit de US, maar bleef te duur… de verkoper begreep dat niet zo goed en werd emotioneel en boos. Ik heb hem maar geparkeerd.
Tja, ben er wel even over aan het brainstormen gegaan hoor.
Maar deze laat ik voorbij gaan, ik hoop er een tegen te komen met een zwarte dial in plaats van deze blauwe,
Het blauw staat me toch een beetje tegen, en bij dit soort bedragen moet ik toch wel écht zeker zijn van mijn keuze.
Dus, de jacht is nog steeds open.
In plaats daarvan komt er een Hamilton Murph, dat horloge staat ook op mijn verlanglijstje.
Krijg ik nog 10% korting op ook
Gelijk heb je. Voor zo’n bedrag moet het ook de goeie zijn!
Was er op uitgetrokken met mijn Combat Sub 46mm en was eigenlijk vergeten hoe fijn deze draagt met de rubberen band
Mooi!
Echt een fijn horloge. Ik heb m op leer maar ook dan draagt ie goed.
Een sub heb ik nog niet, maar vind het wel mooi, maar helaas geen plaats meer in mijn kist.
FF off topic,
Er stond vandaag een topic op met de titel show je horloge met vaccinatie bewijs.
Ik gereageerd met “dat is discriminatie!” Nu is het topic weg en ben ik een “like” kwijt
Klopt, ben nu eenmaal extreem kritisch wanneer het om veel geld gaat.
Verder lijkt het mij inderdaad verstandig om ook even te wachten toto Glycine met de nieuwe SST komt.
@guus1 zei dat er verschillende wijzerplaten op komen. Ook wel spannend
Ik zag een topic over “onveilig voelen op dit forum”.
Er poppen ineens allerlei echte mannuh op die de TS de grond in plempten. Werd behoorlijk grof.
Stelling bewezen dus …
Scoorde ik weer geen likes…
Topic is verwijderd.
Ja dat was een raar topic idd
Ik heb deze geliked dus je hebt m weer terug
Krijg jij van mij een like
Goedemorgen,
Op marktplaats staat onder Glycine horloges een mooie 40 mm gmt Airman te koop. (Heb in januari bij Frans Germeraad een vintage 53 gekocht, prima en betrouwbaar…ik heb geen aandelen).
Voor wie de schoen past…
Huh? Jij hebt toch de Noon versie?
Ja, de Noon heb ik…
Edit: het is een The Chief versie GMT. Er staat purist, maar ik zie in de ad een GMT wijzer.
GMT of purist, da’s toch wel even een verschilletje. Verkeerde omschrijving of een verkeerde foto…
Ja, niettemin een mooi horloge, voor een redelijke prijs. Is inderdaad 41 mm. Ik dacht 40…