Glycine only

Als iemand nog wat heeft liggen of iets zoekt!? :wink:

Crosspost, omdat het zo’n plaatje is :ok_hand:t2:

8 likes

6 likes

heeft iemand hier een Bienne 1914? Ben eerlijk gezegd niet zo thuis in de Glycine wereld en kende enkel de airman maar deze kan ik ook wel appreciëren

(foto van glycine site)

1 like

Deze heb ik niet, maar die prijs van SFr 1340
lijkt mij veel te hoog voor een eenvoudig horloge.

Dit is beter en realistisch.

En dit is nog beter…
https://www.glycinestore.eu/nl/collections/bienne
Even goed rondloeren scheelt best wel €

2 likes

inderdaad had ik ondertussen ook tegengekomen, prijsstelling van die glycine’s is idd beetje te gek op de officiële site… rond de 500€ lijkt me wel aanvaardbaar

niemand hier die eentje heeft? 39mm, 100m wr en lijkt mij wel een mooie retro uitstraling te hebben maar kan er niet zo heel veel reviews van vinden, is dit een recent model? Of gewoon niet populair in de glycine community?

Dat doet er toch niet toe? Als jij 'm mooi vind dan koop je hem toch gewoon?

Mooie specs, mooi formaat

1 like

En nog eens ongeveer 800,= onder de prijs… :thinking:

1 like

Niet echt van plan om te kopen op dit moment hoor.

Ben wat aan het rondkijken voor een horloge met blauwe dial en kwam deze toevallig tegen.

Meestal als je verder zoekt op een bepaald model kom je wel een boel reviews en foto’s tegen maar lijkt vrij beperkt voor dit model vandaar dat ik de vraag hier even post maar denk niet dat iemand er hier eentje heeft, zoekopdracht op het forum leverde ook niet echt iets op.

1 like

Glycine maakt goede horloges, maar met hun ‘van….voor’ prijspolitiek volgen ze de Invicta prijsstellingen. Die zijn belachelijk. Van €1500 voor € 489 schept geen vertrouwen.
De interesse voor Glycine ligt in het algemeen bij de oudere modellen, waaronder de Airmannen.
Het model wat jij voorlegde, is op het forum nauwelijks bekend, laat staan gewild.
Niettemin van goede kwaliteit.
Maar als je de marktvisie als hierboven beschreven doorzet gaat je marktpositie te grabbel.
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard…

2 likes

:point_up:

kon het niet beter zeggen dus probeer ik ook niet. Zo zonde van het mooie merk. :roll_eyes:

3 likes

Ik was vandaag in een winkeltje in leeuwarden, de handelde in vintage horloges. Deed me goed om de glorie van Glycine een keer te zien,.

3 likes

Wat hadden ze liggen?

1 like

Inderdaad nieuwsgierig geworden…

Blijkbaar komt de nieuwe Combat 36mm eraan…

1 like

1 like

Misschien voor een liefhebber?

Bandenmaker Diaboliq straps heeft deze te koop staan op Facebook voor €699 of beste bod.

3 likes

3 likes

Kruislings

6 likes