Glycine only

Ik vind het ook niets maar wel enkele bedenkingen:
-heel vroeger werden combat subs, combats en airmans inderdaad officieel ook op een initieel veel hoger prijsniveau aangeboden en ook gekocht.
-dit hoge prijsniveau vind ikzelf niet overdreven gek als je kijkt wat je ervoor krijgt. De laatste jaren zijn er natuurlijk ook in de Zwitserse merken veel nieuwe kapers op de kust gekomen. (CW, Squale etc)
-de afgeprijsde prijzen vind ik daarmee erg competitief. Bv 525 euro voor een combat sub, welke duiker van deze kwaliteit doet beter?
-via Invicta moet Glycine duidelijk een markt benaderen buiten Europa, waar degelijke afprijzingen als marketing techniek wat beter geaccepteerd zijn, men wil ook laten zien wat een prijsverschil er kan zijn als een horloge niet via een fysieke dealer verkocht moet worden. (Want ja, die nemen erg mooie marges als ze zelf geen korting geven)

Het staat voor ons erg knullig maar het heeft wel een verhaal denk ik (wat overigens verder wel te weinig aan de consumer duidelijk gemaakt wordt, dat zeker)

3 likes

Komt een nieuwe Airman aan :slight_smile:

De mij de eerste generatie maar

5 likes

Maar wel een ‘echte’!

Wat bedoel je?

1 like

Ik vind dit nieuwe model best mooi!

Mweah, waar de eerste versie en de latere NOON nog een hommage waren aan hun oermodellen is mij dit veel te veel een wannabe vintage :smirk:

1 like

Vindt hem toch wel heel erg mooi deze nieuwe Glycine Airman NOON "PURIST " 40 mm

1 like

Weinig origineel helaas. Beetje uitmelken van de eerdere versies :smirk:

Gelukkig wel, de eerdere versies waren ook mooi.

Glycine maakt hun eigen limited edities zo belachelijk.

Er is toch daar wel iemand daar die een nieuwe versie van de Airman kan ontwerpen??

Ik vind ook jammer dat t weer t oude is. Pak dan ook een pre invicta.
Ik zit nog in dubio, maar mijn dc-4 mag waarschijnlijk vertrekken

Weer eens de Stratoforte gepakt…

5 likes

Tijd geleden dat ik hem gedragen heb, zal weer eens tijd worden om die om de pols te slingeren :smiley:.

4 likes

Zn bandje voel je echt haast niet.

4 likes

Deze sailcloth (zonder leren ondergrond) is prima met zwemmen!

ik zwem bijna nooit…

6 likes

Proud owner van 2 Glycines.
Sorry voor die Seiko hier :sweat_smile:

7 likes

Tijd voor een airman :wink:

5 likes

9 likes

Dat is een bekend horloge op het forum. Mooie hoor.

1 like