Glycine only

Zekers blij mee. De dc-4 is for sale

1 like

Ook ooit gehad.

4x Airman
1x Combat Sub
1x KMU48

Mooi merk Glycine.

2 likes

Ik dacht dat t toch wel gewilt was, vooral airman pre-invicta, maar tot nu toe maar beperkt intresse.

Ach dat Invicta of pre Invicta dat stelt eigenlijk niet veel voor als het niet een echte vintage Airman betreft natuurlijk. Klinkt leuk maar levert geen Euro meer op.
Je ziet hier op het forum een beetje een golfbeweging voor wat betreft Glycine.
Toen ze massaal gedumpt werden op Glycine direct en Jomashop kreeg je er niks voor, daarna ging het weer wat omhoog.
Nu is het weer wat stiller en moet je net de juiste koper vinden.

3 likes

Ik heb geen haast. Heb wel net op een serica gereageerd. Heb er 1 gehad op de bonclip band. Nu zag ik een Californië dial voorbij komen. Erg gaaf. Zullen zien

1 like

Die bonclip lijkt me namelijk gaaf op die airman 18

Ik wil ooit een Glycine

2 likes

Het is zeker wat stiller op het moment. Heb wel een zwak voor het merk maar kan moeilijk inschatten hoe het zich ontwikkelt. Ik zie elders vooral wat quartz horloges (airpilot?) voorbij komen die qua prijs/kwaliteit wat minder interessant lijken. Het zou mooi zijn als Glycine iets meer zou innoveren en een wat stabielere koers zou varen. Bijvoorbeeld een Combat Sub met keramische bezel, of titanium, of zelfs een eigen uurwerk. Wat zou het plan zijn van Invicta?

1 like

Zo veel mogelijk geld verdienen :rofl: ze zouden moeten beginnen met het kappen van dat achterlijke prijsbeleid stop met het imiteren van de Invicta strategie.
Die quartz modellen vind ik verschrikkelijk maar misschien verkopen ze aardig.

4 likes

Haha we zijn het eens, al is jouw ongenuanceerde mening leuker om te lezen :wink:

2 likes

Kan er niet veel meer aan toevoegen, plaatje dan maar.

4 likes

Crosspost…
De Airman 18. Kleinere GMT op canvas.

5 likes

Ik heb er 1 :rofl:

3 likes

Moest dit nog bekijken.
Gaat blijkbaar om nieuwe Combat Sub, en gezien het omvallen van die 6 van 36 naar 39, wellicht in 39mm om tegemoet te komen aan zij die een kleinere combat sub wensten. Verder rode datum op 6 ipv 3 en geen crownguards meer. Het zou populair kunnen zijn als ze in de 500 euro range blijven. Heb wel het gevoel dat ze nogal kijken wat Tudor doet.

1 like

Nou, ik vraag me af of Matthijs wel op de juiste plek zit. Mijn vraag of hij dit model gespje in 18mm kan leveren begrijpt hij niet…

3 likes

Ik heb vorig jaar diverse mailtjes die kant op gestuurd met dezelfde vraag. Na drie keer navragen en onbegrip van die kant maar gestopt. Dus.

4 likes

Ben benieuwd. net mail gestuurd

Ik mag niks meer zeggen, heb al mijn Glycines verkocht :blush:

1 like

En als ze hem dan ook nog eens op die 11mm dik weten te houden helemaal!

Nou ik denk dat @guus1 aan nieuw personeel toe is dan. Een Service center dat niet in staat is om service te verlenen staat niet zo netjes voor je merk.

Dat het ook anders kan weet ik van o.a. Sinn, Alpina, Tissot e.a.

Maar goed, als iemand mij aan zo’n gespje kan helpen, ik hou me aanbevolen. Ik heb eventueel een 20mm in de “aanbieding”

1 like