38mm toch?
Glycine shop?
Leuke versie. Misschien toch ook maar een kleine (erbij)
Ik heb net nog 2 verkoopsites gecheckt en die geven beide 39mm aan.
Van harte hoor met je nieuwe aanwinst. Mooie foto ook waardoor de kleur zo wel erg mooi uitkomt👌
Weer wat nieuwe modellen bij Glycine.
https://www.glycinestore.eu/The-new-The-Chief-models?mc_cid=f09141ab99&mc_eid=89dc35aeed
Mwah, die doen het niet voor mij. Lume lijkt meer oranje en ze borduren wel erg voort op de retro look maar voor het geld kun je bijna naar een echt vintage model gaan kijken. Waterbestendigheid laat ook wel te wensen over…
Door deze combat Sub kom ik eigenlijk in dit topic. 525,- euro op stalen band, op dit moment zie ik.
42mm, automaat…
Maarja Glycine, nog niet eerder in verdiept.
Deze variant, blauwe plaat goud/brons accenten!
Is dit horloge dit waard? Deze prijs uiteraard maar ook het gevoel? Kan het moeilijk uitleggen maar de meeste zullen deze vraag begrijpen. Ik wissel vaak van horloge soms wel een keer per dag…
Ben benieuwd naar de laatste ervaringen…
Kan alleen jij bepalen
Kan alleen jij bepalen
Niet echt
In welke zin is dit relevant voor het bovenstaande??
Sorry maar ik heb je post wel drie keer doorgelezen en ik snap je vraag niet. In zijn algemeenheid kan ik je vertellen dat Glycine een prima merk is met een goede prijs-kwaliteit verhouding. En dat elk (mechanisch) horloge periodiek onderhoud nodig heeft.
Bedankt voor je analyse.
Prima horlogemerk dus!
Ik denk van wel… Swiss made, merk met historie, super pasvorm (zeer dun), degelijke bracelet, schroef kroon, saffier, …
Minpuntje voor mij was het glas, wat vlak en gevoelig voor vingerafdrukken (hetzelfde heb je bv bij Squale).
Heb de mijne verkocht omdat ik iets in een klasse hoger zocht (uiteindelijk Oris diver gekocht).
Heb wel nog steeds een Combat Vintage 7, heel leuk horloge ook.
Kijk hier heb ik wat aan.
Bedankt voor je ervaring en informatie!
Ik ben op dit moment zoekende maar ergens kom ik toch weer elke keer terug bij de combat Sub.
Op Youtube kan je zeker ook goede reviews vinden als je meer wil weten.
Ja glycine is het waard!
Voor het geld mooi gemaakte horloges
Nou, lijkt me een uitgemaakte zaak
Van de week is mijn combat sub vanaf anderhalve meter hoogte op de badkamer vloer gestuiterd.
Uurwerk blijft netjes op tijd lopen, maar vanmorgen wilde ik de datum even goed zetten, toen merkte ik dat de kroon muurvast zat. Na even voorzichtig met een punttang wrikken sprong hij weer los , maar jullie raden het al , nu wil hij niet meer dicht!
Toch maar even langs de horloge maker binnenkort
Jammer!
Ronald Prins in Cothen doet veel Glycines en levert prima werk af. Ik heb geen aandelen hoor…