Glycine only


Alvast klaargelegd voor morgen.
De Glycine Airman vintage the Chief, een 24- uurs horloge.
Nu slapen :sleeping:.

7 likes

Heren ik heb een oudecombat sub
Met 2 orginele rubber banden.
Een zwarte en een oranje.
Nu heb ik helemaal niks met rubber om mijn arm. Liever draag ik Stahl.
De CS is een pre- invicta uit 2007.
Ik heb met de klantenservice van glycine


Wil er iemand 2 ruberbanderruilen voor een og armband ? Let op geen moderne armband of een quarts die passen nl niet.
Ik hoop dat jullie me op weg willen

2 likes

De stalen armband voor de CS is op de Nederlandse Gycinestore website wel gewoon te koop, al kost die dan EUR 110. Past die niet op de oudere kasten dan?

Ze hebben trouwens ook de Milanese-stijl mesh armband, ook specifiek voor de Combat Sub en de Airman; daar moet je van houden maar ik vind ze zelf geweldig en ze dragen fantastisch, vind ik. Die heeft rechte endlinks dus dat past altijd zou je zeggen. Kost ook honderd euri trouwens, de enige reden dat ik hem zelf nog niet besteld heb al kan het zomaar zijn dat ik dat alsnog ooit doe.

Maar ik voel met je mee, ik heb nu zelf mijn “nieuwe” Combat Sub op de rubber band om te proberen en ik vind het niet verkeerd ogen maar zelf vind ik stalen banden ook het prettigste dragen. Succes met de zoektocht.

De oude Cs hebben een paar tienden van millimeters verschil dat past echt niet.
Ik had nog een mesh liggen die zit er nu op maar ben er geen fan van.
Dus de zoektocht gaat verder.

Oei. Da’s lekker irritant zeg. Nou zijn er natuurlijk best veel van verkocht dus helemaal hopeloos is het niet, zal uiteindelijk wel lukken neem ik aan. En anders toch maar een goede generieke band, van Strapcode of zo, en dan maar met rechte end links?


:grin::+1:t2:

5 likes

Zou ik prima mee kunnen leven :rofl: zoals ik al zei vind ik dit de fijnste banden.
Zeker omdat de lugs van dit horloge zelf zo recht zijn (althans, hoe noem je dat, de zijde waar het uiteinde van de band tegenaan “stoot ”) vind ik het er helemaal niet verkeerd uitzien. Maar je hebt natuurlijk ook schakelarmbanden met rechte end links, dat bedoelde ik.

Klopt, heb ik ook maar ik ben er zo één van “alles moet origineel zijn”
En de jacht naar zo’n band vind ik dan een uiterst amusante bezigheid en een zeer nuttige tijdsbesteding :rofl:

2 likes

OK, alles origineel IS ook wel het leukste natuurlijk en als ik voor de mijne nog eens een mesh armband koop wordt het ook die van Glycine zelf, al vind ik hem aardig aan de prijs voor wat het is. Honderd euro uitgeven voor een derde band terwijl ik al twee originele banden voor dat horloge heb gaat ergens ook weer een beetje ver, maar toch zie ik het er nog best van komen.
Ben benieuwd of het je lukt, aangezien er best veel verkocht zijn zou het moeten kunnen lijkt me, zeker als je ook buiten Nederland zoekt.
Succes en veel plezier met de speurtocht dan maar.

1 like


Chips, wat ligt dit horloge lekker op de pols zeg. Gaat veel polstijd krijgen de komende tijd.

8 likes


Maar eens even schudden aan de Glycine boom. De Glycine Airman 18 gmt.
Gaat echt nooit meer weg, draagt perfect.
Fijne sport dag!

5 likes

Oud en nieuw

8 likes

14 likes


De Glycine Airman the Chief.
24- uurs dus.

8 likes

De GL0188 eens op een lichtkleurig bandje gezet, in het juiste licht wel leuk.

8 likes


De Glycine Airman vintage ‘NooN’.

9 likes


De Glycine Airman vintage No1

10 likes


De Glycine Airman DC-4 purist.

7 likes

9 likes

10 likes