Mijn combat sub op een color matched canvas style single pass nato (overgenomen van forum-lid SwissToni); draagt erg prettig en de kleur van het bandje komt mooi terug in de cijfers van de 24-uurs ring. De combat sub blijft toch een geweldige duiker, ik geniet er iedere keer van hoe laag en plat dit horloge op je pols ligt, echt uniek voor een duiker in deze prijsklasse, en de afleesbaarheid is echt subliem.
Deze bronzen GL0188 combat sub sinds 2 jaar een vaste waarde in mijn verzameling, ze dragen heel comfortabel.
Deze fijne combat chrono bij Ashford besteld, bandje was ruk en daarom deze erop gezet.
Wat een mooi merk is dat toch, dat Glycine!
Klop[quote=“Omanido, post:2840, topic:106339, full:true”]
Wat een mooi merk is dat toch, dat Glycine!
[/quote]
Klopt wat mij betreft als een bus. Er wordt vaak wat schamper over gedaan omdat het in dezelfde handen is als Invicta, maar het is een merk met veel historie en eigen modellen die al lang meegaan. Mogelijk dat Glycine ook niet voor vol wordt aangezien door de veel lagere prijs dan veel prestigieuzere merken. Ze zullen vast niet afgewerkt zijn als een Lange, maar waarom zou je daar over klagen als je een prima horloge krijgt voor een prijs waar weinig andere merken tegenop kunnen?
En prima specs!
Even wakker maken
Ik hou erg van staal bracelets op mijn horloges.
Ik had nog een nieuwe aftermarket liggen van een seiko 7002-7000.
Voorzichtig de losse endlinks op maat gemaakt en voilà
Deze week de Bienne 1914 weer eens om, waarvoor ik speciaal de Forstner Klip “bamboo style” band gekocht heb. Nog steeds super comfortabele combinatie en ik vind het zo’n mooi, elegant horloge met eigenlijk maar één minpuntje: de ontspiegeling van het saffier glaasje is niet al te best wat een belabberde afleesbaarheid bij minder licht geeft. Da’s jammer want de wijzerplaat is echt prachtig gemaakt.
Leuke glycine! Die zien we niet vaak voorbij komen.
Nice! Staat je goed