Glycine only

Mooi, uit de Combat reeks een van de fraaiste uitvoeringen.

1 like

Vorige week donderdagavond besteld, nu al in huis vanuit vs.

12 likes

Ik vrees dat deze toch weer het veld moet gaan ruimen als ik een Doxa sub 300T ga aanschaffen…Of toch houden?

8 likes

Lekker late reactie, maar wat een heerlijk horloge! Recent aangeschaft?

1 like

Lekker! Heb je goede deal kunnen vinden?

1 like

Dank!

Ik heb hem in januari gekocht en hij gaat inmiddels bijna door naar een nieuwe eigenaar :grin:. Hij mocht het veld ruimen voor een GS.

1 like

De mooiste Combat Sub. Ik vraag me af of of het loont deze te verkopen, gezien de inruilwaarde van de meeste Glycines…

We zullen het zien. Wanneer ik mijn vraagprijs niet krijg hou ik hem gewoon.

1 like

Ah tof. Snap de keuze, maar ook weer niet. Deze is echt heel gaaf en ondertussen overal al uitverkocht.

Welke GS wil je?

1 like

De witte versie staat geloof ik nog op bol.com.
Ik merkte dat ik onwijs veel respect had voor het design en het meer waardeerde alsof het een stukje kunst was dan iets dat ik echt wilde dragen, dat vond ik zonde.

Ik heb deze GS gekocht:

4 likes

Dat je voor die GS gaat snap ik :heart_eyes::drooling_face:
Geniet ervan! Absoluut een mooie! Is dat horloge automatic of spring drive?

Ja die witte pakt mij niet zo. Ik ben zelf op zoek geweest naar die zwarte. Had hem op mijn lijstje staan uit de VS en vorige week was hij uitverkocht😯 ik heb de knoop niet op tijd door kunnen hakken.

1 like

Dank! Het is 9F quartz :wink:

Ik zie ze af en toe op MP en Chrono24 langskomen. Als je geluk hebt kan je nog een tweedehands scoren!

Glycine Airman No.1 Limited edition, GMT, 36mm (heel mond vol):

28 likes

Ik heb wel wat met het merk, heb er al diverse gehad. En wie weet komen er nog wel meer voorbij :grin:

1 like

Had hem bijna geofferd om sneller aan mijn Doxa te komen maar die wacht nog maar even dan. Blijft een hele mooie klok…

8 likes

Die uitvoering heb ik ook gehad, een van de weinige horloges die ik beter niet had moeten verkopen.

Nice! Ben zelf wel fan van de combat subs en natuurlijk de airmans. Ik heb wel maar kleine polsjes dus nog nooit een van de twee gekocht maar wie weet wat er nog komt

1 like

Airman is er ook in 36mm uitvoering, en als ik zo kijk naar de pols foto van geefjemegeld dan lijkt mij dat ook de 36mm variant.

Plaatje er bij.

10 likes

Klopt ja, maar er is veel te veel wat ik wil man :joy: ik kijk net ook eens in het bulova topic en daar ook weer enigszins verliefd geworden op de curv chrono…

Mn bankrekening kan al mn crushes allemaal niet bijhouden dus onderaan de streep koop ik bijna nooit wat :sweat_smile: wel een lekkere foto hoor, echt een gaaf ding!

2 likes

Ooit kan je je nickname wijzigen in BASdirecteurtje en kan je een echt horloge kopen.
Een Omega of zo.

1 like