Hij is binnen en tot mijn verbazing met het oude logo! In de advertentie had hij het nieuwe logo. De lugs zijn echter niet doorboord. Misschien had Invicta nog oude wijzerplaten die ze niet weg wilde doen of is dit een echte pre-invicta?
Dan gooi ik ook mijn 36 mm Purist er nog maar eens tussendoor. Draag hem maar weinig, maar als ik hem om heb word ik er altijd heel blij van!
Alle nieuwe Glycine horloges komen weer met het oude logo gelukkig.
Ja op de website gebruiken ze nu ook gewoon dat logo. Volgens mij hebben ze een rechtszaak met Armani verloren (of geschikt?) en nu weer het oude logo in gebruik genomen…
Mooi! Deze versie staat bij mij ook nog op het lijstje
Dank je! Ik dacht dat jij deze ook had?
Mijn versie is met GMT wijzer en hij doet 2 rondes van 12 uur op een dag. Ik geloof dat die van jou zonder GMT wijzer is en een echt 24 uurs horloge is of niet?
Inderdaad; volgens mij net als de oorspronkelijke versie. Ik heb meer dan 15 jaar geleden een exemplaar met bijna witte wijzerplaat gehad uit 1957. Stom dat ik die heb verkocht destijds. Dat was ook een 24 uurs horloge en had ook geen logo net als de Purist die ik nu heb.
Hier staat dat Armani aan het kortste eind trok.
Misschien hebben ze de fora gelezen en waren ze wakker geworden.
… en al helemaal niet wanneer een klokkengek als Niglo ermee aan de haal gaat…
Zonder gekheid: ik ben nog altijd heel blij dat ik dit horloge destijds van je heb over mogen nemen en zoals je ziet: hij is nog altijd bij mij. Dat blijft ook zo.
Ik liep een rechtszaak achter blijkt, bedankt voor de correctie. Hoe dan ook een verbetering, laten we maar zeggen dat het dankzij de fora is!
Nog wat plaatjes waar ik uiteindelijk niks mee heb gedaan. Ik moet de pocketshots nog even wat beter leren.
Oeps: kroon ligt er naast.
Is nog wel terug te schroeven maar wijzers verzetten vooruit gaat niet meer.
Achteruit wel en datum ook nog wel.
Die moet dus naar de dokter
gaaf ! deze horloges zitten toch op een behoorlijk afwerkingsniveau. Ik heb 2 moderne glycine’s en zijn duidelijk mooier afgewerkt dan waar ze doorgaans voor worden aangeboden. Ik zou ze boven tissot/certina zetten maar qua prijs zit het er vaak onder.
Geniet ervan !