Ik mis een collage.
@Batossai Ik mis een opmerking in de trant van “nu merk X dit model lanceert dat ik niet zo mooi vind daalt het merk in mijn achting…”
Ik denk niet dat ik horloges bezit die überhaupt de achting van onze forum snob waardig zijn. But I don’t give a flying fuck.
Los van gewauwel over “Merk X is sinds mijn tijd echt veranderd, ik heb het gevoel er niet meer bij” mis ik toch echt een shot van zes horloges aan één hand, met uiteraard weglating van de zwakkere broeders in de verzameling.
Heb je niet nog ergens een Sternglas rondslingeren?
Nee gelukkig geen sterinmijnglas en sinds de Archimede weg is nog maar 3 horloges dus een hele arm vol op de foto zetten gaat niet lukken.
FF nog een toevoeging voordeel van de DC 4 vind ik dat hij 42 mm is , saffierglas heeft en 200 meter waterdicht is.
Ik heb voor de 24 uurs versie gekozen , vind het fascinerend hoe die wijzers het klokje rond gaan.
11 over half tien love it of hate it ;
Horlogical epicness taken to the next level of absolute awesomeness #hotornotjeweetzellufditisnietmijninvictavriend
Vooral geen sorry zeggen hoor… super tekst.
Ik wil hem graag een keer lenen van je… als dat mag…
Ik heb soms van die hmf**l* collega’s die er om vragen
Beng, Beng, Beng!
Ik draag 'm niet zo veel als zou moeten maar wegdoen? Dacht het niet
Zelfde kast als de DC 4 die later uitkwam
Op een Phenome nato. Dikke aanrader. Heb veel NATO’s gehad, maar dit is echt next level.
Waar zijn je flessen whisky en je ‘exclusieve’ parfum met zakmes dan op de foto?
Weet iemand of er ook stalen banden zijn gemaakt voor de 36mm No.1 Airman? De grotere varianten heb ik wel eens op staal gezien. Denk dat een stalen band met rechte endlinks niet zal staan vanwege de wat langere lugs. Hoor het graag als iemand een antwoord heeft.
Nooit gezien, zou het ook lekker op leer of een nato houden
Ja ook leuk, maar denk dat hij echt goed zal staan op staal.
Zijn er ook glycine duikers met stalen of nog liever ceramische bezel?
Dat dacht ik van niet nee, keramisch in ieder geval nog niet gezien.
Van de Combat Sub zijn er echt heel veel uitvoeringen misschien is daar wel een stalen bezel bij maar ook dat heb ik nog niet gezien.