Glycine only

Werkhorloge he

2 likes

Toe maar Breitling als werk horloge. Elite glazenwasser :rofl:

2 likes

Voor iemand die nog op zoek is, horloge van @tim_1985 :

2 likes

Is een mooie hoor, maar ik heb er nu twee, alhoewel deze vintage mij het water uit de mond doet lopen…

1 like

Ik sta open voor ruil😉

1 like

De discipline gebied mij mij om vooral rustig te blijven…
Waarschijnlijk doe ik nu geen oog meer dicht :grimacing:

2 likes

Haha,
Ik ben solidair en wakker dus…

1 like

Dank, is er zeker een aardig ding naast de normale Pepsi uitvoering. En ik vind hem vooral ook leuk vanwege de beperkte oplage en omdat (Mass)Drop inmiddels de Watch Community heeft opgedoekt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat had ook gekund maar die wijzers zijn wel dikkerdjes… Komt de leesbaarheid ten goede maar maakt het geheel ook wat minder ingetogen en wat meer toolwatch.

Wat ik lollig vind aan de nu gebruikte wijzers op de GMT (en op de Pepsi) is dat ze wel de vorm hebben van mercedes-hands maar niet de onvermijdelijke ster hebben zoals zovele hommages. Nu passen ze mooi bij de indexen/indices (of hoe zeg je dat…).

Haha. Geen succes geweest?
Ik had een tijdje de hoop dat er een coke zou komen vanuit invicta. Heb nog even geïnformeerd maar niet echt iets concreet terug gehad.

Hedde gij gesnoven?

Ben drex niet.

1 like

Geen idee, maar blijkbaar te veel hassle voor ze of te geringe marge waar ze die de komende jaren wel verwachten van Audio en Keyboards…

Vooruit, nog eentje dan:

3 likes

Mocht je er een keer vanaf willen, doe maar een PB :stuck_out_tongue:

Lijkt me nog steeds een ideale zomerbeater, ondanks de rolex GMT vibes.

1 like

Van onderehhhhhh.
Het was me de zondag wel!
Ik wist al een tijdje dat ik zicht had op de Airman Base 22 van @StefanW1.
Dit weekend zijn de onderhandelingen gestart, en soepel als we beiden zijn, zijn we er uit gekomen.
Het is zonder meer prettig communiceren met Stefan :+1:

Dan staat er verdraaid nog aan toe vlak voor het moment van het sluiten van de deal ineens nóg een Airman ter overname op het forum!!!
Toch zag heel even een doemscenario voor me.
Wat als we géén deal zouden kunnen bereiken, dan zul je zien dat de “andere” Airman ook ineens verkocht is…
Vandaar mijn opmerking in een eerdere post dat ik mijn rust moest bewaren, en waarschijnlijk geen oog dicht zou doen. Zo nu is dat ook duidelijk.

Dit is straks MIJN Airman, met dank aan Stefan :+1:
9abe8f2b2f56687cc329089519b123e8f2597e0e_2_375x500

Onnodig te zeggen dat ik er buitengewoon gelukkig mee ben, en het is natuurlijk een blijvertje a1251

7 likes

Goed man!

1 like

Staat in het blauw zo mooi!

1 like

Mooie band ook!

1 like

Misschien moet ik nu ook maar eens voorzichtig naar combat duiker gaan kijken :thinking:

1 like

Ze hebben ook leuke fieldwatches hé

7 likes