Glycine only

:blush:

Lekker is dat, de bezorging van mijn Airman is door Postnl wéér een dag uitgesteld. :unamused:

2 likes

Getver, nog even, dan wordt het wel een hele goede vrijdag…

1 like

Snap er niets van staat nog steeds in het blauw !
En hij is zo mooi. Heb er alleen teveel.

reclame-alert: Voor de liefhebber: staat in t blauwe deel :rofl: discontinued model voor nieuwprijs wel, maar dan ook met garantie :wink:

2 likes

Daar kon je nog wel eens spijt van krijgen…

3 likes

Dat denk ik ook, had hem wel willen hebben, maar 1 ATM vind ik wat weinig. :thinking:
Maar ja, ik moet nu nog een jaar stevig doorsparen want ik wil met Kerstmis mezelf mijn Holy Grail cadeau doen :sunglasses:

1 like

Stond ergens in dit draadje dat zijn waterbestendigheid in werkelijkheid hoger is.

Klopt ja, inderdaad had het ergens gelezen, maar ik moet gedisciplineerd blijven, anders komt de moeder van alle klatsers nooit in mijn bereik.

En dat is?

Haha, ik dacht het al.
De Tudor Black Bay Chrono S&G op die vreselijk mooie leren (pols)band

2 likes

Eens… eens… vind het ook heel jammer. Wou ook eigenlijk de Tudor wegdoen, maar dan heb ik 3 zwarte platen. De Rolex en Tag blijven sowieso, dus moet helaas toch de Glycine eruit 🥲

Niet helemaal mijn smaak, zeker die band niet en geschroefde pushers heb ik nooit begrepen.

Maar ik snap waarom je 'm mooi vindt.

1 like

Ik zou 'm lekker houden maar ik ben ook niet heel goed in wegdoen van horloges :innocent:

2 likes

Eindelijk binnen, nog in stickers, erg blij mee.
Airman base 22.

8 likes

Proficiat :+1: lijkt wel op de mijne, ze zouden hem toch niet per vergissing op het verkeerde adres afgegeven hebben zeker met al die Airmannen die onderweg zijn :thinking:
Pfffff en ikke maar wachten, ik kampeer zo ongeveer bij de voordeur :unamused:

1 like

Snap ik. Komt best goed dus.

Lekker!! Gefeliciteerd :+1:t2: prachtig model

1 like

Mooie aanwinst. Geniet ervan!

1 like

Dank,
Ik zit hier niet om Duitse horlogehandelaren te beoordelen, maar dit was top verzorgd en conform de omschrijving. Lijkt wel NOS. Full set, maar ook met vloeipapier, doekje, stickers, plakkers en verzin het maar.

1 like