Glycine only

Dat vind ik een prima idee dan eigenlijk. De 1 wil m “dikker” op de pols dan de ander.
Ik ga ze gewoon allebei eens proberen.

Grappig ook dat de band snelloslater pins heeft. Altijd makkelijk. Apple heeft daarmee wat teweeg gebracht…

1 like

Foutje van mij. 4-2 is 1e paasdag. Dat is niet goed :slight_smile:
Het is 7-4.
Wachten duurt lang, maar het grootste genot is de onthouding van het genot.

1 like

Die Airman van mij komt ook van Chrono24 en heeft er 6 dagen over gedaan om bij mij te komen. Daarbij stond de bezorgstatus 4 dagen op exporthubs van DHL. Na laten kijken door DHL en uiteindelijk kwam het op gang.
Pff…

Irritant.

Ik krijg iedere zending van C24 via FedEx. Das ook k*t want als je niet thuis bent nemen ze m weer mee. DHL weet ondertussen van mij bij welke buren het achtergelaten kan worden.

1 like

Tja, ik zit momenteel met Postnl aan de telefoon, mijn pakket is zgn. vertraagd, al 4 dagen !!
Ik zal gewoon moeten wachten, het ligt blijkbaar ergens in het depot :confounded: :confounded: :confounded:
Zo aan jullie ervaringen te zien hebben de bezorgers een hekel aan Airmannen. :grin:

1 like

Ik hoop t niet! Niet jinxen! :scream:
De mijne heeft nog 6 dagen te gaan.
Maar de ervaring qua bezorging met FedEx is goed. Dus ik ga ervan uit dat deze ook goed komt.

1 like

Valt mee, toen ik vorig jaar een Airman verkocht aan @Dao bleek de post het een erg mooi horloge te vinden… (uit het pakket gestolen)

1 like

Hoi Klaas,

Pfff wat een pech zeg. Had al om jouw pols moeten zitten. Dan is er voor mij nog ruimte om mijn afscheidsfoto’s te plaatsen voordat jij ermee gaat pronken! Wat een ding hé!:ok_hand:t3:

4 likes

Lekker hoor! :+1:t2:

2 likes

Jazeker, mooi horloge heb ik hé :joy: :joy: :joy:

3 likes

Ik kwam dit 24-horloge tegen. Nu met 25% korting. Earlybird AirNautique. Lijkt veel op de Airman.!afbeelding
€699 minus €175 wordt dan €525…

Nope, haalt het in de verste verte niet bij de Airman

1 like

Nee, dit is niet wat. :-1:

1 like

Laten we hopen dat niet dezelfde meneer of mevrouw de reden van de vertraging is :wink:

2 likes

Noooo, Glycine Airman rules :crazy_face:

1 like

Dat is niet te hopen nee, maar och, het zal wel goed komen verwacht ik.
Het ergste is het wachten op iets wat je graag snel in huis wilt hebben.
Ik heb 3 weken geleden een horlogekist van Fish & Father in Engeland besteld, moet er een worden voor 12 horloges i.p.v. 10 (dus custum build) Moet daar nu nog 2 weken op wachten en geduld is niet mijn sterkste kant als het om dit soort zaken gaat :wink:

2 likes

…en dan wel iets custom laten maken wat uit de UK moet komen na de Brexit…
Ik ga er alvast voor zitten :popcorn: !

2 likes

Voor iets meer geld heb je the real deal

Hahahaha ik ken het.
Ik ben langzaam aan het leren dat het wachten er op juist zo mooi is. Als het dan binnen is, is de lol er voor een deel van af.
Het kan ook zijn dat ik veel in China bestel en het wachten wel gewend ben… :sleeping:

2 likes

Voor dat geld zeker niet. Dan gewoon de real deal :wink:

1 like