Glycine only

Maar wel een mooie prijs…

1 like

In het niet zo verre verleden is het mij wel gelukt. Maar misschien is het tegenwoordig minder makkelijk.

1 like

Ik vind mijn airman een leuk horloge. Maar het is geen blijvertje

3 likes

Wat is de reden van dit aangekondigde vertrek?
Niet mooi genoeg, geen klik, liever een ander model?

Ik vind hem mooi, hij loopt goed, de creme dial maakt hem rustig maar toch ook weer een knaller, de band zit echt super. Ik geniet ook echt werkelijk van het horloge.

Maar ga van de zomer met mijn broer en een maat naar Amsterdam allemaal horloge winkels af, en dan is het toch lekker als je wat op zak hebt om een horloge te lopen waar een leuke herinnering aan kleeft.

Hoogst waarschijnlijk krijg ik er spijt van, maar dan kan ik altijd nog kijken of ik er een kan kopen.

1 like

Dat is ook een leuk vooruitzicht!
Succes vast, dat zijn de leukste uitjes.

1 like

Zeker zeker. Dus ik heb nog even de tijd om te verkopen, hij staat nu voot 730,- is dat een reëele prijs voor full set in nieuw staat? Of zit ik aan de hoge/lage kant?

2 likes

Ik ben geen expert hoor, maar rondkijkend in de handel zit je aardig goed denk ik. Voor een exemplaar in mint staat.
Maar medeforummers kunnen daar anders over denken?

1 like

Ik kan een Stratoforte 3803 kopen.
Iemand enig idee wat zoiets mag kosten? Ik wil niet te veel betalen.

Is dit jou een oranje bezel of een koperkleurige/bruine?
Ik zit te zoeken op Chrono24 naar oranje maar die komt niet voor. Lijkt me tof omdat het dan een soort mengeling van submariner en Omega Seamaster is.

Je gaat zelf over de prijs die je vraagt maar nog niet zo lang geleden gingen ze hier op het forum voor tussen de 4 en 5 honderd.
Het is mij een raadsel waarom ze nu duurder zouden moeten zijn.

Zelf de mijne ook verkocht hier voor volgens mij een dergelijk bedrag.

Wat word er voor gevraagd?

825 + verzendkosten.
Hij is wel als nieuw. Geen krasjes. Dat is dan weer een voordeel. Voor mij dan. Het moet echt vintage zijn en dan mag het krassen hebben, maar dit is geen vintage. En dan moet je zgan zijn.

Maar dat is me te duur.
Dan wacht ik wel tot er hier weer 1 te koop komt :slight_smile:

De mijne heb ik een half jaartje geleden verkocht. Goede conditie maar niet zgan. De pre owned prijzen liggen tussen de 450 en 850

Wel een joekel deze maar de wijzerplaat was :kissing_heart:

5 likes

Dan zit ie met z’n prijs toch niet verkeerd.

Wil niet zeggen dat ze daarvoor weggaan. De onderkant van de range klopt wel maar de bovengrens is vrij hoog. Dat zijn Chrono 24 prijzen :grin:

Denk toch niet dat die duur is. Voor nieuwstaat een goede prijs hoor…

1 like

Ja de prijs is misschien goed, maar die €59 verzendkosten die hij vraagt kills it.
Belachelijk veel vanuit Duitsland.

Ik heb deze weer om.
Ik weet het nog steeds niet.
Ik kan er niet aan wennen…

1 like

Ik vind hem erg mooi.
Deze Base 22 zal genoeg Airman liefhebbers
laten watertanden…

1 like