Glycine only

Wie weet…

ja

1 like

Beetje groot voor uw pols :smirk_cat: maar verder mooi.

De zilvere wijzers blijven toch een feestje om naar te kijken.

2 likes

Nee het niet kunnen wennen is juist o.a. omdat ik m te klein vind :joy:

1 like

Gewoon een kwestie van beleving. De eerste keer dat ik 34mm kocht via een plaatje op internet schrok ik ook van hoe klein het was. Nu vind ik het echt prettig dragen. Met 17cm polsen is het voor mij ook makkelijk spreken, maar je vind hier ook leden met 20cm polsen die net hetzelfde zullen zeggen.

2 likes

Ik vind het simpelweg niet mooi, een klein horloge.
Ik vind het triest staan. Ik ben van de grote maten. Vanaf 42mm gaat het interessant worden voor mij. Deze is ook wel 42mm maar draagt een stuk kleiner.
En daar gaat het scheef voor mij.

@guus1 ik ben oprecht benieuwd waarom op bol.com de Airman in 42mm voor € 895 te koop staat en de 46mm variant voor € 1562. Dat zijn dure 4 millimeter overigens staat bij het type glas mineraal glas dat lijkt mij onjuist.

2 likes

Je zou dat moeten vragen aan de verkoper van de 46 mm, als je goed kijkt zal je zien dat wij deze niet aanbieden.
Het geeft wel aan dat onze prijzen zeer scherp zijn.

1 like

Mijn excuus dan :see_no_evil:

1 like

Fixed that for you

2 likes

Ah. Ik leg nu de link. Guus = TWG

Ik heb 2 horloges bij je gekocht :slight_smile:

1 like

Don’t change my words :rage::joy:

Ik doe dit met liefde, iemand weer op het rechte pad helpen :+1:t3: :wink:

Oversized is zo vorige eeuw :grin:

3 likes

Klopt, hoop dat je ze met plezier draagt.

1 like

Absoluut. Nog steeds blij mee.

1 like

Voor wie nog een paar losse Euriootjes heeft rondslingeren is er veel moois te vinden op eBay.

Ongelooflijk hoor. Wordt hier nu de koopjeshoek ingericht? :sweat_smile:
Tsjonge, dolle dwaze prijzen hoor… gaat dus nergens over.

2 likes

Nope. Je zal maar zo’n prijs betalen en willen verkopen. Dan krijgt het begrip afschrijving een hele nieuwe betekenis :joy:

4 likes

Deze aanbieders focussen op de doelgroep die het -hier en wel onmiddellijk- wil hebben.
En volstrekt naïef een horloge zoekt.
Eenmalig scoren, geld opstrijken en klaar…

1 like