Misschien handig voor forumleden om bij de inrichting van de woning rekening te houden met een langdurig verblijf achter de voordeur…
NA is binnen. Prima verzorgde verzending, net als de vorige keer. Gewoon als nieuw.
Nu op het gemak een mooie band uitzoeken.
Mooi man! Veel plezier ermee!
Iets met de prijs
Adviezen? Zwart met afwijkende stiksels?
Sailcloth?
Groeten van de twee gebroeders hier!
Die vind ik heel redelijk.
Of is het opeens niets meer waard ?
Jij bepaalt helemaal zelf de prijs die je er voor wil hebben maar als anderen dat te hoog vinden dan zal het horloge niet verkocht worden.
Het is een mooi horloge dus aan het uiterlijk kan het niet liggen.
Ik heb ze doorgaans tussen de 300 à 350 voorbij zien komen op marktplaats etc. Een nieuwe is rond de 495. Persoonlijk vermoed ik dat dat de reden is. Glycine verkoopt overigens ook niet bijzonder snel. Prachtige horloges, maar wel een select groepje die tot aanschaf overgaat.
De nieuwe zijn van Invicta !
En dat vind ik veel te duur voor een Invicta!
Deze is nog de echte en in nieuw staat !
Maar het klopt het verkoopt nu niet zo snel.
Maar is een pracht horloge alleen weinig liefhebbers zal ik maar zeggen.
Degene op jouw plaatje heeft anders het nieuwe logo, terwijl de glycine die ik zie op chrono heeft het ‘oude’ glycine logo
Overigens ben ik blij met invicta. Die hebben de Glycines een stuk betaalbaarder gemaakt en de reissues die eruit zijn gerold afgelopen jaren is niks mis mee
Dat is enkel het moederbedrijf, Glycine wordt nog steeds gemaakt door Glycine…
Het ligt niet aan de prijs…
Er zijn gewoon mooiere te krijgen:
Oh nee, die Limiteds zijn niet meer te krijgen … dus snap idd niet dat die van jou nog niet vertrokken is. Behalve de prijs dan
.
Nou die twee vind ik echt lelijk met dat rood.
Zo zie je maar smaken verschillen.
Oké de prijs is lager nu dan ik er voor heb betaald.
Dat zie ik nu ook.
Bedankt ga eens kijken waarvoor en of ik hem weg doe.