Zeker, smaken verschillen. Van dat rood moet je idd maar net houden. Hoe dan ook succes met de verkoop van jouw Combat Sub .
Dit logo is tussentijds gebruikt vlak voor de Invicta tijd. De vleugels werden een rechtszaak tussen Armani en Glycine. Na het verliezen van de rechtszaak zijn ze weer teruggegaan naar het oude logo.
Dankjewel voor de uitleg.
Mijne is inderdaad van voor Invicta dat is zeker.
Maar denk dat ik de prijs van E 350,00 ga aanhouden.
Ook al heb ik er destijds veel voor betaald.
Dus liefhebbers ??? Kom maar op!
Er is ondertussen geen onderscheid meer tussen “oud” en nieuw" logo. Glycine produceert met beide logo’s, zoals bij de Pepsi en Coke varianten hierboven is te zien.
Edit: het kroontje kan nog in sommige gevallen het oude logo zijn, de adelaar is altijd van rond de Invicta overname of later. Ondertussen hebben de meeste nieuwe modellen weer het kroontje zoals door @Tip al is uitgelegd
Anders hadden we misschien een Armani horloge gehad. Dat is boffen… of niet.
Helder, dank!
Natuurlijk eigen keuze, maar ik vermoed dat het dan iets makkelijker gaat Succes iig met de verkoop!
Precies andersom juist. De kans is nagenoeg zeker dat je Glycine van na de overname is.
Tijdlijn:
-Het “nieuwe” adelaar logo is Maart 2016 gepresenteerd
-Augustus 2016 overname Invicta
-Je horloge is van 2017
-In de loop van 2020 weer terug naar het “oude” kroon logo na in 2019 rechtzaak te hebben verloren.
Dus van de ruim 4 jaar dat horloges met het logo van je Glycine zijn verkocht, zijn 3,5+ jaar onder het bewind van Invicta.
Overigens is het een mythe dat dit invloed had op de kwaliteit, dus snap niet waarom dit een probleem is
Mooi is betrekkelijk.
Ik vind deze afschuwelijk. Persoonlijk heh.
Haha, dat is zeker betrekkelijk! Zo kunnen mannen zoals jij en @SuperDuiker deze beide ‘gedrochten’ niet uitstaan en vinden bijvoorbeeld @Ruud en ik deze wel lekker (of in ieder geval de Coke GMT ).
Ook binnen Glycine is er voor ieder wat wils.
En? Deze al gevonden ergens? Ik begin hem steeds fraaier te vinden in dat sublieme blauw. Als hij maar geen >42mm is…
Helaas.
Maar heb de tijd ben nu weer verkocht aan een baltic duiker.
En idd hij is 42 mm top maat voor een chronograph.
Sailcloth met rode stiksels.
Of
Vind die onderste mooier, maar kan de foto niet uitvergroten.
Ik ben weer geen liefhebber van sailcloth.
En ook niet van staal, ik gooi alles op leer, behalve mijn Seiko duiker.
Goh van wie zou deze ongelooflijk mooi notenhouten horlogekist toch zijn?
Zal eens nieuwe foto’s maken met mijn camera want oude nokia telefoon kan dat niet goed genoeg.
Kan natuurlijk een dure Sansung kopen met tig camera’s, maar koop liever een horloge.
Nog plekzat in deze fantastische kist
Mooi! En met initialen er op. Dan is de vraag van wie die is ook beantwoord.
Tja nu heb ik een mooie box voor 10 horloges en een voor 6 horloges over, maar mag hier nog niet verkopen…