GMT BLNR vs. Speedy 9300 Ti

Ik noem het voor een fractie van de (huidige) prijs een kwalitatief erg goed produkt op de markt brengen…
(ja, ja, het uurwerk moet nog blijken)

Tuurlijk is het een kopie maar who cares, zodra je je daar overheen kunt zetten, is het een prima klok, zeker met de huidige korting!

En @JR001, dat idee had ik ook, niet al te duur klokje wat mag beschadigen maar toen ik hem eenmaal droeg, werd ik toch weer voorzichtig… :joy:

Ik zou de Ginault even afwachten en dan je keuze nog eens overdenken.

1 like

Dat is zeker het overwegen waard. Ik ben echter in mijn horloges meestal op zoek naar iets speciaals. Vaak is dat iets met blauwe details, geen idee waarom dat blauw steeds terug komt… ter ilustratie, wat horloges uit de huidige collectie…

De orginele sub is prachtig, maar iets te ingetogen voor mij, hij mist dat speciale detail dat hem onderscheidt.

Die Tag is wel aardig, maar heb wat minder gevoel met het merk.

7 likes

Blauwe Tudor Sub?

2 likes

Enkele blauwe details, prachtig merk.

5 likes

Die kende ik inderdaad nog niet, mooie klok met leuke blauwe details!

De blauwe tudor heb ik ook wel eens over zitten denken, maar ik heb een allergie voor die snowflake hands…

4 likes

Bij Rolex ben ik op 2 dingen teruggekomen.
1- dat goud mooi draagt , wat ik niet vind.
2- dat pcl niet mooi is, wat ik geen probleem vind in de praktijk.

Pcl kloppen gewoon bij de BLNR. Het maakt het horloge wat frisser itt de wat sombere Submariner.

PCL geeft net dat beetje extra bling aan je Rolex.

twijvel!

1 like

Baby blauw en sarcofaag … Mwah

@JR001
Speedy lekker houden. Blnr is top, maar het blauw vd titanium Omega’s is wel heel erg mooi.

Keuze is gemaakt! Speedy blijft, topic kan dicht! :slight_smile:

11 likes

:ok_hand:

Wat mij betreft een hele verstandige keuze!

Goede keuze om deze topper te houden.
:+1:

Heel verstandig en gefeliciteerd met het onder controle houden van de onrust… :+1: