Mijn 3 GMT’s!
gewoon echt een mooi ding. Maar zo lastig om op de foto te krijgen.
Klopt. De plaat gaat van zeegroen naar donkergroen en zwart. Echt mooi
Hij loopt een paar dagen achter
Maakt dat uit?
Als je correct de tijd en datum wil aflezen, lijkt me dat wel van belang. Daar lijkt een horloge voor bedoeld… Maar dat is wellicht slechts een aanname mijnerzijds.
Bedankt dat wist ik nog niet
Dus je doet ook de aanname dat ik niet slim genoeg ben om mijn horloge goed in te stellen? Dankje
Maar je denkt dus niet dat het mogelijk is dat deze foto al eerder gemaakt is?
Dat is idem dito een aanname. Mijn opmerking was:
Jouw vraag was:
Ja, dat maakt zeker uit. Had je nou gevraagd of het voor de foto en het onderwerp van het topic zou uitmaken. Dan had ik inderdaad gezegd dat dat niet uitmaakt.
Ook dat is een aanname. Misschien kun je je vragen anders formuleren, bijvoorbeeld:
Denk je dat het mogelijk is dat de foto al eerder is gemaakt? Ja, ik denk dat dat mogelijk is.
Op HF mogen alleen maar actuele foto’s van maximaal een half uur oud worden geplaatst! Weet iedereen toch?
Misschien kan je de volgende keer als je niks nuttigs te zeggen hebt dit ff in acht nemen?
En bij deze beëindig ik deze nutteloze discussie
Hedde honger of wa? of gewoon lange tenen van jezelf?
Ps.: Als je geen discussie wil, moet je niet vuren.
Heerlijk
Ik vond het vrij nuttig om eerlijk te zijn. Het komt bij mij ook wel eens voor dat de tijd op mijn horloge niet correct is en ik het op dat moment niet doorheb. Dan is het toch fijn als ik er op geattendeerd word.
Maar het kan ook op jouw manier, het als een aanval voelen. Maakt het leven wel een stuk vervelender, als je je zo snel aangevallen voelt.