GMT Only

GMT only is er nog niet dus bij deze.

De reden is dat ik na de zomer een snoepreisje ga maken naar het buitenland waar 7 uur tijdsverschil is. Ik wil dan in een oogopslag zien hoe laat het in Nederland is. Vandaar dat ik wil kijken naar een horloge met een 2e tijdsaanduiding.

Dus kom maar op, zodat ik “inspiratie” op kan doen. Lees reden om iets te kopen :wink:

3 likes

Zelf heb ik deze 3 als " GMT" horloges.

5 likes

Haha ik wou al zeggen dat een GMT nog op m’n lijstje staat maar ik heb er gewoon al één!

6 likes

Heb de glycine airman gehad als gmt.
Nu alleen deze nog

8 likes

Ik heb hem eigenlijk niet nodig :joy:.
(Dus misschien gooi ik hem wel in de verkoop…)

Onverwoestbaar stukje Duitse degelijkheid: :muscle::muscle:

9 likes

Ik gebruikte deze altijd:

De twee pushers tegelijk indrukken en hij wisselt zo tussen huidige en tweede tijdzone, werkt heel gaaf en veel beter dan dat geklooi met alleen een 24 GMT wijzer.

4 likes

Die stalen band is dat origineel beschikbaar?

Deze :+1:

10 likes

1f70be61793c771f314335fc3b4cc4226557ddef_1_375x500

10 likes

Als je denkt dat je een Damasko DC57 wel nodig hebt dan hoor ik dat graag. Zo mooi deze Sinn. :star_struck:

2 likes

Heb ik toevallig van de week bij een zeer gewaardeerd lid opgepikt. @plp, verlicht ons!

1 like

We hebben al pb contact gehad.

2 likes

Jij was me dus voor :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ben jij een travaler? :smiley:
Heb je vaak een 2e tijdzone nodig?

1 like

Eigenlijk niet behalve dat ik voor een Engels bedrijf werk, maar ik vind het gewoon een leuke complicatie om op een horloge te hebben.
Voor het einde van dit jaar staat er een Tudor GMT op de wensenlijst, we gaan het zien of de wens werkelijkheid gaat worden.

1 like

Mooi, (snap niet dat niemand hem koopt?!) maar geen stalen band… hmmm…

1 like

Nee dat heb ik bij een DS30 geprobeerd en hoe fantastisch ze die ook in elkaar zetten bij Damasko ik kan er geen vrienden mee worden.

1 like

6 likes

Gelukkig had je de Pellikaan nog om het gemis van de Tiger eye op te vangen.

10 likes

GMT’s??? Nope, heb ik niets mee😉

Ben er vast nog wel een paar vergeten :wink:

9 likes