Goed... Eh... wéér zo'n NA. het zal toch niet weer zo'n Seiko batterij klokkie zijn?

Ja, van de leren banden die ik heb is dit wel de mooiste combi.

Overigens verrassend is dat de stalen band bij de aansluitng op de kast 20mm is, maar dat de lugmaat zelf 18 is. Dus ik heb geen zwarte croco kunnen proberen.

Verder ben ik wel van de lichtere banden, maar een cognac croco… Ik weet het nog niet. :wink:

1 like

Mooie foto’s maak jij zeg👏🏻

1 like

:face_with_monocle: verklaar je nader, wat staat hier? Hoe past een stalen band van 20mm tussen lugs van 18mm?

1 like

Ik ben tot hier gekomen… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik vind leuk, beetje ziek ist wel…

1 like

Sorry. Ik lees het terug en toen dacht ik ook… :thinking:

De lugbreedte is 18mm. Echter, de eerste schakel na de endlink is 20mm en steekt dus wat voorbij de lugs.

Dat is voor mij dikke prima.

Voor een leren band op 18 mm moet ik altijd wat wennen, zeker als die ook nog eens afloopt naar 16mm. Zonder een overhemdsmouw kan dat wat ielig kan overkomen op mijn 20cm polsen.

Die hagedis op de eerdere foto is een “kleine” 19mm die afloopt naar 18. Dat geeft wat meer body.

2 likes

:joy:

Pas op, het is besmettelijk hè, dat horlogevirus.

1 like

Mooi…gelezen met Bartok op de achtergrond (radio 4).

1 like

Heel vervelend topic dit. Enige positieve is dat je hem niet weer op leer liet zien… helemaal niks… :crazy_face:

Pracht ding!!! Van harte!!! Jaloers!!

2 likes

Hah, ook goed, niks mis met Bartok.

1 like

Ja, ik heb even na moeten denken, maar ik had het vervelend gevonden als je er van overstuur zou raken. :wink:

Maar ja… een donkerbruine croco met wit stiksel of zo zou ook nog kunnen? Trek je dat? :grin:

1 like

Met een schuin oog zitten lezen… Ik mag nog niet/ kan nog niet besmet raken… :grin:
Prachtige foto’s!

1 like

Genieton, schitterend. Met mondkapje gelezen.

1 like

Heel mooi, en leuk geschreven. Veel draagplezier!

1 like

Fantastisch mooi! :heart_eyes: Van harte! :smile: :+1:

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Heel erg mooi :clap: inderdaad dat glas :sparkles:

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd met dit mooie horloge !

1 like

+1

1 like

Mijn beste,

Prachtige foto’s van een schitterende Grand Seiko!!
Ik wens je er een fraaie tijd mee. :+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ik zou het gewoon op de lizard houden. Die staat em als gegoten :+1::grinning:

1 like