Merkbeleving is deel van t verhaal imho.
Ja maar ik denk dat die bij het type horloges dat ik net noem nauwelijks van doorslaggevend belang is.
Ik denk het wel.
Ik vind juist de dikkere bezel en het kleinere glaasje mooier, geeft een wat compacter gevoel.
Bij de Speedmaster is alles wat uitgerekter, pushers voelen niet heel solide.
Mwah, zoân Aqua Terra is nou net één van de weinige horloges die ik -funds allowing, quod non
- mede zou willen hebben omwille van het verhaal. Met name omwille van de toch wel aardige historie rond het coaxiale échappement van George Daniels.
Is ook wel een redelijk interessante techniek
De AT bestonden ook als quartz.
Ik zou dan eerder gaan voor de Railmaster met co-axiaal.
Helaas. Die bestaat niet in blingy damesmodelletje.
![]()
![]()
Inderdaad, maar daar zou IK zeker niet voor gaan, maar in jouw geval begrijp ik dit wel.
![]()
Alleen de Solarbeat heeft dit bandje.
Op Cartierâs website wordt zowel de standaard quartz als de solarbeat met een kalfslederen band aangeboden.

Heb je echt appelschillen uit 3 landen nodig om een bandje maken? Verder niet zo veel mis mee natuurlijk, leer is ook niet altijd alles.
Goed verhaalâŠ
Heeft iedereen Emilly de Wilt gezien vanavondâŠ
Die mag mijn horloges wel dragen ![]()
Gekeken/geluisterd en paar goede voorbeelden gehoord. Vond alleen het voorbeeld over TAG Heuer zwak en nogal gezocht. âDe ene dag marketen ze Mario Kart en de andere dag Formule 1. Wat is TAG Heuer?â Iedereen die een beetje iets van horloges weet, is bekend dat (TAG) Heuer, al langer dan de meeste van ons leven, een heel sterke link heeft met autosport en Formule 1. En dat het Mario Kart-ding een grappig (bedoeld) uitstapje was, voor mensen die geld over hebben voor een dergelijke âgimmick watchâ.
Een vergelijkbare opmerking zou gemaakt kunnen worden over: âDe ene dag market Omega Snoopy en de andere dag Ruimtevaart. Wat is Omega?â
![]()
Maar goed iedereen heeft wel eens zân wat minder sterke momenten. Luister verder graag naar de Fratello podcasts.