Mooi, kan je het lijstje nog mooi verschuiven voor de "inslag"
Naar je voorkeur.
Ik snapte al niet waarom ze zo blij was. En normaal is ze nooit zo behulpzaam.
Certina DS action diver ( C013.407.11.051.00 ).
Why ; Swiss ETA 2824-2, Saffier, 316L steel, ISO6245, 200m, …
Dat TS geen duikhorloge wil negeren we maar even.
In principe is het een lijst vol toppers met van ieder horloge zijn aanhangers hier op het forum.
Als het een horloge wordt waar je eeuwige trouw aan wil beloven zal ik zeggen kijk wat je de mooiste vind en koop deze.
O, o, wat moeilijk; maar misschien is een goed(e) gebruikte een optie.
Dan is een automaat, ook zeker mogelijk! Hou het verkoop subforum in de gaten!!!
Kan in beamen. Heb enkele Alpina’s gehad en nu in bezit van mijn tweede Startimer, de Chrono Sunray. Op de pols nog mooier als op de plaatjes, met een erg goede afwerking.
Overigens is de niet chrono nu voor de helft van de MSRP te koop, zie:
https://www.altstadt-juwelier-shop.de/uhren/alpina-uhren/alpina-startimer-pilot-herren-automatikuhr-limited-al-525gb4s6.html
Hier mijn Startimer Sunray:
Ik zie nu dat de alpina er niet tussen staat op mijn lijst maar deze wel in gedachte had. Blijkbaar vergeten er op te zetten. Deze startimer was ook een van de favorieten. Bedankt voor de tip van de prijsdaling. Iemand ervaring mer deze winkel?
Alpina wordt relatief vaak onder de listprice aangeboden. Het zijn prachtige horloges maar om dan full retail hiervoor neer te tellen zal hierdoor zonde zijn.
Als je met Paypal kan betalen heb je relatief weinig te vrezen. Als het mis gaat kun je een claim indienen en verlies je hooguit je retourkosten.
Enig nadeel van koop op afstand is dat je het horloge niet kan passen en zien voor je het koopt.
Ik heb er vorig jaar een horloge besteld.
Erg hulpvaardig en verder geen problemen gehad.
Excuses voor het laat reageren. Op dit moment heb ik top 3 van horloges die mijn voorkeur hebben. Er zijn er wel meer maar of buiten budget of niet in het echt te zien.

Weliswaar alle drie boveb budget. Maar goed die pijn zou ik op den duur niet meer moeten voelen. Waarvoor nog bedankt voor de tip.
Even oo een rij
Hamilton jazzmaster maestro 2x een wit een zwart en de Oris Artelier Small Second, Pointer Day.
Ook nog naar Stowa gekeken. Daar zag ik een aantal mooie horloges maar helaas geen winkel waar ik even kan kijken. Hier in nl dan
Ik ben benieuwd of er mensen hier zijn met ervaring met deze horloges
U vraagt, @Zulu draait.
Iets aan die grote rode Croquet hamer die de dag aangeeft werkt niet voor mij, dus ik zou voor de zwarte of witte Jazzmaster gaan, afhankelijk van de kleur van je huidige collectie. Misschien is de witte het schoonst.
Thanks, dat is een leuke review.
Ja ik neig ook naar de witte. Alhoewel ik nu een donker/carbon horloge heb.
Op mijn blog komen Buyer’s guides per stijl horloges en met een splitsing naar budget.
Ik had al redelijk wat staan maar omdat ik het blog aan het ombouwen ben naar Engelstalig is er een hoop weer afgehaald. In de komende weken zal het er weer staan.
Ik zal dit weekend eens wat slagen maken.
Top. Ik ben heel benieuwd.
Iets te sportie voor mij. Maar dank je