Staat ook erg vet moet ik eerlijk zeggen.
Inmiddels heb ik een hele collectie Barton’s en van bijna elke type wel iets. De Elite Silicons en de canvas bandjes zijn erg goed en comfortabel. Ook de leren exemplaren bevallen prima al zijn ze wat aan de dunne kant in vergelijking met andere merken. De sailcloths eens maar nooit weer. Veel te stug en gewoon niet mijn ding.
Bij de Silicons heb ik een setje met het euvel dat er kleurverschil zit tussen beide helften, welliswaar subtiel maar als je het eenmaal weet niet meer draagbaar.
De CS van Barton is dikke prima. Zou even foto sturen en dan heb je zo een nieuwe in de bus (met wat geduld vanwege de post ).
Soit, setje is al 2 jaar oud, coulance heeft vast een grens.
Je kan overdrijven inderdaad
Ben blij met de positieve verhalen. Deze Barton band staat al een tijdje op bet lijstje maar nog niet eerder gekocht. Binnenkort maar eens doen. Helaas is de kleur die ik zoek in 19mm niet op voorraad.
Het merk AOOW krijgt op aliexpress op heel veel producten positieve recenties. Ik ben benieuwd naar jouw ervaring
Heb er nu 2 binnen! Uiteindelijk is mijn bij Barton bestelde grijze na 2+ maanden alsnog binnen. Had ik net bij Amazon punkt de een witte besteld…
Maar er kan dus gewisseld en gecombineerd worden! Dan is zo’n quick release wel erg relaxed!
Komen de opties voor nu:
Ik bedenk me nu: wie heeft er een kleine pols/gebruikt het korte deel van zijn Barton?
Iemand die zijn niet gebruikte lange deel wil ruilen tegen een kort deel grijs of wit? 20 mm breedte.
Zou leuk zijn! Nog meer combi’s mogelijk
Die grijze is ook mooi zeg. Ik vraag me alleen af of dat niet té grijs wordt aan m’n Damasko. Bij je gele Doxa staat het goed!
Ik heb het lange deel van pumpkin orange ‘over’. Maar ja wat heb je dan aan twee korte of twee lange delen?
Afwisselen! Ik vind af en toe 2 verschillende kleuren banddelen wel geinig, zie ook hierboven de combi wit/grijs
Haha nu zie ik het ja op je laatste foto
Zit ook veel minder goed spul tussen volgens mij, maar volgens mij krijg ik binnenkort het één en ander binnen en laat het zeker hier weten.
Moet overigens wel zeggen dat de Barton rubber banden nog steeds erg fijn zijn, blijft wel het feit dat ze wat dun zijn maar voor sommige horloges is dat juist weer ideaal.
Heb gisteren nog wat Barton banden binnen gekregen, helaas zat in één pakket een verkeerde band en factuur voor iemand in Zweden…
Direct een email naar service@ gestuurd en binnen no time een antwoord dat er direct een nieuwe band opgestuurd is met tracking code, en dat ik de andere band (leder Espresso) mag houden.
Tot mijn verbazing vandaag alsnog een pakketje in de bus, met de missende Nantucked Blue Canvas band…
Dus als het goed is heb ik er straks 2 voor de prijs van één, en nu had ik vorige week al een probleem dat de stitching van de Khaki canvas los zat, na een mailtje ook direct een nieuwe verzonden.
De losse draden heb ik inmiddels terug gestopt met een tandenstoker en wat lijm + een aansteker.
Binnen twee weken dus 3 extra banden. Er gaat nog al wat verkeerd bij Barton, maar de klantenservice is prima
Meteen even uit getest op mijn grote Seiko SSC667 klatser, Grijs stond al erg goed maar de Nantucked Blue is ook wel een erg mooie match met de wijzerplaat!
Ik heb nog wel drie korte delen over: wit/zwart, grijs/lichtgroen en donkerblauw/lichtblauw.
Ah top en jammer: ik zoek dan juist de lange delen!
Maareh… heb jij een lang deel oranje top (zwart bottom), 20mm? Dan wil ik wel ruilen voor een kort deel wit of grijs