Wat nauwkeurigheid bij verpakking en verzending aangaat vind ik Barton zo zo. Maar ze trekken het wel weer recht na kortere of langere tijd. Bovendien: goed spul.
Ja inderdaad, kreeg vanavond een mail van DHL dus ze hebben het nu zelfs met express verzonden. Staat op levering komende Vrijdag. Prima service, zoals ze het nu voor me opgelost hebben vind ik het prima, hoop dat het vaker gebeurd want wat extra bandjes slaan we niet af natuurlijk.
Deze nu een dag om,bandje zit perfect,goede aankoop
Heeft trouwens iemand een C65 met donkerblauwe barton silicone?
Lijkt me ook perfect voor dit bandensletje
Ik heb alle drie de blauwe Canvas [!] kleuren van Barton maar vind het er niet echt goed bij passen. De Khaki past zeer goed erbij, nou niet echt mijn favoriete kleur maar het past wel bij het horloge. Barton Silicone is er ook in Khaki geloof ik.
Kan morgen nog eens wat foto’s maken misschien. Helaas heb ik geen blauwe rubber…
Het is een beetje moeilijk met blauw want de bezel is donker maar de plaat is wat lighter blauw.
De Navy blauw anders het beste, de Royal en Nantucked blauw vond ik er totaal niet bij passen.
Wel een afbeelding online via google gevonden:
Vind het toch denk ik toch wat minder geslaagd als canvas.?
Ik heb overigens wel nog een White en Dark Gray silicone onderweg.
Strak gefotografeerd die laatste serie
Toch wel lekker dat quick release,ik vind de beige canvas het erg goed doen overigens.
De oranje silicone die ik zelf hebt past ook mooi erbij,onder bepaalde hoeken matcht het met het old radium
Ik heb vanmiddag een oranje en witte Barton besteld bij Amazon. Benieuwd hoe ze bevallen.
Welke seller gebruiken jullie op amazon.de ?
Bij Barton Watchbands krijg ik op mijn amazon.de account:
This item cannot be shipped to your selected delivery location. Please choose a different delivery location.
Die 1e combi is heel vet!
sta je niet stiekem ingesteld op amazon . nl?
Apart ik heb daar geen problemen mee bij dezelfde seller
Nee. Ik heb echter wel een zakelijk account op .de dus misschien ligt het daar aan?
Ik kom wel vaker dit probleem tegen, tevens ook vaak een melding dat er geen downloadbare factuur beschikbaar is. Maar als het verzendadres niet geaccepteerd wordt is natuurlijk een groter probleem.
Toch eens een extra account aan maken dan, en zien of het verholpen is.
Edit: opgelost, net een nieuw standaard account aan gemaakt en daar krijg ik de melding niet.
Zelfs gratis verzending bij eerste bestelling. Normaal is het vanaf 29,- Euro gratis bij producten direct verzonden door amazon en in dat geval zou je best per 2 stuks kunnen bestellen.
Wat me wel op valt: er zijn wat minder maten aanwezig, en ik kom (voor zover ik kan zien) de zelfde producten ook nog tegen onder de naam Archer:
Overigens… Bij Archer krijg je 20% korting als je 3 stuks besteld. Zojuist getest bij de canvas banden.
Niet dat ik een bestelling geplaatst heb want afgelopen tijd al genoeg bandjes besteld…
Maar het is naar dat u het weet
Die Archer banden lijken er verdacht veel op ja.
Heb ik ook even naar gekeken maar ik heb uiteindelijk toch maar voor Barton gekozen. Was bang dat ik anders gepest zou worden
Heel goed. Dit is toch het Barton topic geworden he. En helemaal geen verwerpelijke ali-express rommel hier wmb.
Misschien kunnen we een clubje oprichten. Barton Brothers