Goede service bestaat nog: Nomos

Ik koop donderdagavond een nieuwe Nomos Orion. Krijg er van de juwelier een extra band bij inclusief gesp.

Ik besluit, bandenfetishist als ik ben, er via de webstore van Nomos nog een donkerbruine suede band bij te bestellen. Leverbaar in 3 maten, prijs is zeer acceptabel.

Krijg per ommegaande keurige orderbevestiging met aflevercode van DHL.

Vandaag keurig afgeleverd. Krijg een volledig pakket, keurige beschrijving van band met gesp, twee Nomos brochures (zeg maar boeken) en keurige factuur. (Zie foto)

Voor een uitgave van EUR 50 inclusief verzenden echt perfect! Ik ben fan!

5 likes

Dit is inderdaad netjes ja.
Maar misschien is het verstandig om even je adres weg te halen.

4 likes

Dat is een heel goed punt. Had ik me niet gerealiseerd! Dank, ik plaats even een ander plaatje.

Dat is mooi.
Ik had enkele jaren terug een Paul Picot Plongeur tweedehands gekocht, alles zat erbij behalve het instructieboekje. Ik heb dan even een mailtje naar Pp gestuurd en enkele dagen later kreeg ik kosteloos een instructieboekje van de firma toegestuurd. Dit is idd altijd wel tof!

Ik had van de week steinhart gemaild omdat ik met een gare schroevendraaier een schroefkop van de band had beschadigd. Krijg ik een mail met tracking nummer met gratis nieuwe schroeven voor de hele band! 6 stuks oid. Heel erg tof van ze.

Kijk, zo bind je klanten. Top dit soort meevallers.

En van harte met nieuwe aanwinst qua horloge en banden

50 Euro? Voor die prijs wilde ik anderhalf jaar geleden een Shell Cordovan band bestellen bij Nomos, maar ben het gaandeweg vergeten. Toen ik onlangs alsnog een bestelling wilde plaatsen, zag ik op de site van Nomos dat de band inmiddels drie tientjes meer kostte. Een gigantische prijsstijging. :hushed:

Nomos doet dit inderdaad keurig. Zelfs vloeipapier :grin:.

Halloween Shell Cordovan is Amerikaans. Dus wellicht speelt de $/€ mee.
En weinig dingen worden goedkoper :smirk:

Me2, paar jaar terug problemen met de aanzet v m’n triton band. Kreeg ik behalve extra aanzetten, ook extra schakels en ‘busjes’.