Goedkoop kopen op forum en duurder doorverkopen

Ik wel. Momenteel zelfs. Wat dan? De sary085 2e hands gaat op ebay nu voor usd 650 ex btw of zo. Moet ik dan mijn oorspronkelijke aankoopprijs vragen? Overigens, bieden kan nog altijd.

Ik geef je groot gelijk.

Mijn reactie was op een bericht van koekoek overigens.

1 like

@TenebraeNoctis Capatalism baby-boy :scream: :joy:

? Wa’s dat?

Soms valt het op. Zo nam ik een horloge over van iemand die net iets duurder was als het horloge wat ik de werk ervoor net mistte. Ik wilde hem erg graag dus sprong er bovenop, met €150 bovenop de prijs van de week ervoor. Bij aankomst zag ik dat het degene was die ik de week ervoor misgelopen had (defect wat de ander wel had gemeld). Ik heb er geen punt van gemaakt. Er zaten wat bandjes meer bij, maar ik wilde gewoon dat horloge graag en het was niet iemand die veel handelde of erg actief was.

Het gebeurt in elk geval.

Haha :joy:

Wauw, er zitten toch wel een paar cynische zakken op het forum. Gelukkig toch ook nog een paar mensen met wat sympathie en empathie voor de medemens.
Je moet het er helaas bij moet nemen dat sommige mensen gewoon geld willen pakken en een ‘questionable sense of morality’ hebben. Wil natuurlijk niet zeggen dat je zelf tot dat niveau moet zinken. Ik denk liever aan de hulpvaardige kant van dit forum en de mensen die mij geholpen hebben voor niks of een peulschil. Ik probeer ook hetzelfde te doen.
Pak dat stukje schade aan je ego er bij, maak er notitie van die bepaalde persoon geen aandacht te gunnen, en probeer gewoon verder goed te doen.
Als iedereen afglijdt in cynisme, verliezen we allemaal.
(Ik leg ondertussen al een lijstje aan van mensen die ik negeer als er een bod of cry for help van komt :smiley:)

5 likes

Heeft verkocht op dit forum

  • seiko
  • seiko
  • seiko
  • nog een seiko
  • seiko

Our paths won’t cross :v:

1 like

ach Jah… beetje afdingen en je komt op precies het zelfde uit.

Oei, iemand’s gevoelens zijn een beetje gekrenkt precies.

Wat? Omdat ik niet op jouw positieve lijstje kom?
:joy:

Maar als jij dat wil geloven, ga je gang.
Have fun.

1 like