Goeie unieke duiker tips

Ik ben dus opzoek naar een gaaf duik horloge maar ben er niet overuit welke het gaat worden.

Ik twijfel zelfs nog een beetje tussen een automaat en (niet schrikken) een quartz. Dit omdat ik de duiker vooral zal dragen bij het zwembad, de zee of op de boot en dat is nou eenmaal niet zo mega vaak.

Hij mag wel opvallen en een beetje felle kleuren is niet erg. Heb al een beetje zitten te kijken naar de Zodiac super wolf, maar wellicht hebben jullie nog andere suggesties?

5 likes

18 likes

Heb zelf geen duiker dus heel veel waardevolle tips kan ik je niet geven. Maar ik zie hier Squale regelmatig voorbij komen. Die hebben wel wat…
Succes in ieder geval met de zoektocht.

1 like

Zoiets? Of is deze Zodiac te kleurrijk?

https://www.debijenkorf.nl/zodiac-super-seawolf-horloge-zo9269-8092017454-809201745400000?gad_source=1&gbraid=0AAAAADy-qjwz68K5zvuE1todUiZzbLFem&gclid=Cj0KCQjwncWvBhD_ARIsAEb2HW86itkseHfeEDoh2Vzpr-DuE6RUUUWSaSTdgXFzqLgGG4Tcm3qAQYcaAgzZEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

2 likes

Über-duiker. Kan alles aan. Quartz batterij die een zeven jaar leeft. Super accuraat dankzij temperature controlled Quartz.
En voordat je de grens van 5000m bereikt ben je zelf al geplet.
:stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

budget?

2 likes

Geen Quartz, wel Burgundy rood en mooi

8 likes

Niks mis met kwarts!

Seiko SNE585

Citizen BN0100-42E

9 likes

Ben niet zo weg van die mint kleur, maar voor de rest wel een gaaf exemplaar

1 like

Citizen titanium

The new, no-nonsense Citizen Promaster Mechanical Diver 200M NB6021 (monochrome-watches.com)

6 likes

Heel gaaf staat nog op mn lijstje, maar wil iets minder uitgeven aan een duiker.

1 like

Als groot liefhebber van Citizen kan ik je alleen maar die richting op duwen.
Kies een Eco Drive titanium en je bent voor altijd klaar.

11 likes

Rond de € 1.300

4 likes

Seiko SPB14x is rond 1300 nieuw.

1 like

Of de spb297 voor iets meer kleur…

5 likes

6 likes

Oh hmm, 1300 voor een quartz diver is wel heel erg top market. Dat zijn budgetten die mij onbekend zijn dus succes met de zoektocht!

Edit: deze heeft een screw crown en 300m diep. Is nu in een giga aanbieding voor $350.- (zo’n €300,-). Mooi maar niet je typische diver

1 like