Goud out?

Compleet gouden horloge met gouden band kan mij zelden bekoren, maar wat is er mis met b.v. dit:

1 like

Met goud is niks mis, maar dit vind ik persoonlijk één van de meest lelijke horloges die ik gezien heb :see_no_evil:

16 likes

een verschrikkelijk lelijke kast … en die open wijzers …

5 likes

+1

2 likes

Hele lelijke kast vorm…

2 likes

Knap hoe ze werkelijk alle facetten van het ontwerp afzonderlijk zo lelijk hebben kunnen maken. De meeste lelijke horloges hebben tenminste nog wel één onderdeel dat wel oké is. Deze niet.

8 likes

Hoe krijg je het gevonden??

3 likes

Ik vind gouden horloges prachtig, maar dit is echt een MONSTER van een klokje :confounded: :relaxed:

2 likes

Het is eigenlijk net een nare droom… je hoopt dat je snel wakker wordt! :grinning:

4 likes

Als er al een revival van gouden horloges aan de gang is, brengt dit lelijke ding het proces in zijn eentje weer om zeep :see_no_evil:…

5 likes

Die open wijzers snap ik best. De vorm is blijkbaar noodzaak vanwege de wekker functie die er ook nog in zit. Al met al vind ik em toch wel iets hebben…:innocent:

zoveel mensen zoveel smaken… gelukkig maar, toch? … :slight_smile:

2 likes

Wat een afgrijselijk ding; dacht even dat het een foute nepper was, maar het is echt een Jaeger-LeCoultre :fearful:
Maar inderdaad, smaken verschillen gelukkig. :grin:

2 likes

Klopt, hij is prachtig!

1 like

Met goud is eigenlijk helemaal niets fout, maar dit model is niet best gekozen…

1 like

Dat ben ik geheel met u eens, mijn beste, maar zouden we in dit uitzonderingsgeval niet zelfs objectief- dus zonder invloed van persoonlijke smaak- met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkhheid kunnen vaststellen dat dit een uitzonderlijk lelijk horloge is ? :smiley:

5 likes

Boef! :laughing:

1 like

Met goud is niets mis, mijn beste! Maar vaak is een gouden horloge gewoon te patserig. In mijn ogen is er binnen iedere collectie (ongeacht je leeftijd!) plaats voor een mooi gouden (vintage) horloge.

Jammer genoeg moest ik de mijne destijds veel te spoedig weer van de hand doen door een defect.

Ik ben het overigens met bovenstaande heren eens wat het exemplaar in de first-post betreft :wink:

2 likes

zeg maar je en jij hoor … :slight_smile:

1 like

Dank u! :relaxed:

1 like