Grail binnen!

Mooi horloge! Veel (draag)plezier met je grail toegewenst.

1 like

Ze hebben een speciale zalf in de handel,hoe het heet weet ik ff niet,maar dat geeft verlichting bij het losweken van je horloge als hij aan je pols vergroeit zit.

Ik kan me voorstellen dat jij die zalf binnenkort zeker nodig gaat hebben. :smile:

2 likes

Mooie en stijlvolle Breitling, veel plezier er mee.

1 like

Schitterend!

1 like

Gefeliciteerd, werkelijk een top klok.

1 like

Bazenklok.

1 like

ALLEMACHTIG mooi, wat een combi met dat Rose Goud en witte plaat.
Gefeliciteerd :grinning:

1 like

Ik ook geen enorme goudfan maar wat een chique horloge is dit zeg!

1 like

Wat een prachtig horloge Proficiat

Gr Pieter

1 like

Prachtig mooi! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd ,woorden zijn overbodig , dit is een blijvertje.

1 like

Zo! Die is wel heel fraai.
Gefeliciteerd

1 like

Staat je goed! Heel sjiek, tophorloge. :+1:

Als ex-Breitling horlogemaker zie ik wel meteen dat je urentellertje iets van de index af staat. Kan een probleempje met de smering van het slipmechanisme van het urenteller-rad zijn. Als-ie altijd in deze stand terugkeert, is de wijzer gewoon niet 100% geplaatst. Heel verstandig om de servicebeurt al in te calculeren. Uurwerk is straightforward, maar alle pakkingen voor een Navitimer hebben ze alleen bij Breitling NL.

Je zou je trouwens doodschrikken als je zag hoe een Navitimer-glas bij Breitling NL uit de bezel verwijderd wordt - los in de hand, met een nylon pons en een hamer. :sweat_smile: Dat gaat wel 's mis. Kosten zijn dan niet voor de klant, wees gerust…

1 like

Mooi! Navitimer blijft een tijdloze topklok! Geniet ervan.

1 like

Ach, wat een prachtstuk.
Hier kan je met recht trots op zijn.
Ben ook niet echt een goud fan, maar als eerder gezegd bij deze klopt eigenlijk alles.
De kleur band, de wijzerplaat de blauwe 24 uurs indexen.
Mooi.
Zoals je weet zijn Navitimers ook 1 van men favorieten.
Veel plezier ermee.

Grtn Leen.

1 like

Ik heb dat ook wel eens bij een Chronomat gezien…inderdaad hamer en pons…ze geven een bloedklap op de pons die aan de binnenkant van het glas geplaatst word en plop het glas ligt in de hand.

Het glas van de Navi is toch concave aan de binnenkant?

1 like

Klopt, het is echt vrij dun. Tevens ook het duurste Breitling-glas dat er is. Heb destijds een collega binnen twee weken twee Navitimer-glazen stuk zien slaan. :sweat: :sweat_smile: Atelier-chef was not amused…

1 like

Ha ha, dan toch nog liever mijn Seawolf, met zijn 4,80 mm dik glas kan die wél tegen een stootje :wink:

Ik vind die Navi wel echt zeer mooi, maar ik zou toch wel een beetje bang zijn om hem te dragen.
Dun glas + goud is ook vrij “zacht”…( en duuuuuuuuuuuuuur )

1 like

Goed gezien inderdaad heb de chrono 10 minuten laten lopen en gereset nu staat ie weer goed maar horloge is jaren niet los geweest rekenschijf draait ook haast niet waarschijnlijk van de viezigheid ertussen maar verder is het horloge mooi onder elke lichtinval ziet het er weer anders uit ik blijf er na kijken ook het rosé is net wat mooier als geelgoud vind ik bedankt voor je reactie

Ik zie wel een krasje op het glas ter hoogte van de 7?

1 like