Grail binnen!

Schitterend!

1 like

Heeft wel wat kleine krassen gelukkig niet al te veel laat hem daarom ook servicen later. Hoe heb je die foto zo scherp ingezoomd wow

Ik ga ervan uit dat je B1 met goeie bedoelingen wees op het krasje want het zou een beetje flauw zijn als iemand een nieuw horloge met trots laat zien om hem dan te wijzen op eventuele imperfecties.

Nee, het genoegen met je kennis te maken heb ik nog niet mogen beleven.
En ik geloof niet dat iemand zijn nieuwe aanwinst met trots hier laat zien om te worden gewezen op de kleinste imperfectie.
Als de imperfectie niet zo klein is, ga ik ervan uit dat hij het zelf ook wel gezien zou hebben en rest mij niks meer dan een felicitatie.

Ik zei al dat ik ervan uit ging dat je het met goede bedoeling zei. Ik zeg alleen maar wat ik ervan vind om iemand daar op te wijzen als iemand trots zijn nieuwe aanwinst laat zien.

Gefeliciteerd!

1 like

Proficiat met deze klatser!

1 like

Wat is dit een prachtige navitimer, proficiat met zo’n aanwinst, kom je toch aan nacht rust toe??

1 like

Niet zo moeilijk als jij een 4k foto ervan hebt gemaakt :wink:

1 like

Heel mooi. En nu in de kluis :wink:

1 like

Da’s geen horloge, dat is een sieraad man!
Geweldig mooi. Ik snap dat je jouw ogen er niet vanaf kunt houden.
Nu maar hopen dat moeders de vrouw niet jaloers gaat worden :smile:
(of heb je deze ook nog in een dames uitvoering)

Enne: niet in de kluis, dragen dat ding!

1 like

Dat vind ik ook: gewoon dragen! In een kluis heb je d’r niks aan.

1 like

Dank u Dank u dit horloge zal ik maximaal dragen
Hier nog een plaatje van net :slight_smile:

2 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Proficiat!

1 like

echt een gave klok, zelf niet een enorme Breitling van, maar deze combi is echt top. heel veel kijk en draag plezier.

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtig exemplaar :+1:

1 like

Mooi horloge! Ik ben ook steeds meer gecharmeerd van de gouden versie. Ik heb mijn Navitimer een paar jaar geleden verkocht, maar zou deze gouden versie graag toevoegen aan de collectie.

1 like

Mooi horloge, gefeliciteerd.

1 like

Snoodaard!
Nu ligt mijn tablet weer onder het kwijl! :stuck_out_tongue:

1 like