Grail viel tegen in het echt

Ik wel.
Als ik een Rolex naast een Tissot leg dan voel ik toch wel het verschil, sowieso op het gebied van comfort

1 like

Ik zelfs erger…heb mijn gehele verzameling verkocht (ook mijn 2 grail speedmasters)…
Horloge detox?? :rofl:

Kan nu zeggen dat ik opnieuw ben begonnen ( 3 horloges tot op heden ) en er weer plezier van heb.

2 likes

Inderdaad. Ik ben vaak juist onder de indruk hoe sommige goedkopere merken prachtige horloges maken die niet onder lijken te doen voor de duurdere merken.

10 likes

Vriend :joy:

2 likes

Ik kan je wel vertellen dat er ook een groot verschil tussen een Tissot van €300 en de Heritage 1948 waar ik het over heb.

In Midwoud geweest? I know the feelin’

1 like

Is er een NA of heb ik die helemaal gemist?

Iets met steeds kleinere opwaartse stapjes in kwaliteit terwijl de prijs verdubbelt, plus opslag voor het merk.

Ik had juist het omgekeerde van jou de eerste keer toen ik een Grand Seiko met springdrive in handen had.

1 like

Ik heb mijn grail 1 keer om gehad bij een bezoekje aan de AD. Deze overtrof al mijn verwachtingen. Pure perfectie.

Foto voor bewijs:

51 likes

Prachtig :heart_eyes:

Dan zit je wel weer in een hele andere prijsklasse…

Of zoals mijn schoonvader pleegt te zeggen: “Het grootste genot is de onthouding van het genot” :grin:

3 likes

Oef ben niet de enige.
Maar ik heb dat opgelost door er edelsteen aan te hangen. Veel beter. En precies wat ik er van verwachtte. Nu is ie af :ok_hand:t5:

50 likes

Wie zei dat ik het over een Tissot van €300 heb?

Rolex is dan ook niet zo bijzonder. Dat maakt ze net prima: gewoon een oerdegelijk horloge dat je elke dag kan dragen in zo goed als alle omstandigheden. Gemaakt om er te zijn en niet bij het minste spatje water of tikje tegen de grond stuk te gaan.

Dat geldt voor veel andere merken evenzeer, maar omdat je het nu zelf over Rolex hebt… m’n tudor is niet minder afgewerkt dan m’n Rolex.

2 likes

Dat denk ik ook, maar doordat Rolex zo ontzettend schaars en meer dan list kost, verwachten mensen meer. En in die verwachting gaat het fout.

8 likes

Ach ja dat is zoals sommige restaurants die zo gehyped worden dat je er amper binnen geraakt. En als je er dan bent, valt het allemaal wat tegen omdat je zo op de hype train zat :grimacing:

4 likes
9 likes

Ik niet, heb alleen zelf geconstateerd dat het ene Tissot horloge het ander niet is.

1 like

Voor afwerking kan je beter naar grand seiko kijken.
Het uurwerk in rolex is ook top en je betaald voor de pimpfactor wat je bij andere merken niet echt hebt

4 likes

Ja dat maakt het een stuk beter :flushed::scream: