Grail watch passen

Die explorer is heel mooi. Ik begrijp niet dat een Rolex op staal hoort. Vind enkel de oyster banden mooi en de rest niet. Maar kan ook prima op leer imho.
@Fate_Amenable_To_Change ik heb geen problemen met staal of titanium, goed afgesteld draagt het prima en comfortabel.

Kortom vind ik die explorer gewoon mooi en in mijn bezit zou die afwisselen op staal en leder.

1 like

Mooi! Hij wordt misschien een beetje ondergesneeuwd door de Rolexen maar toch misstaat die Black Bay 41 ook niet hoor…

Zelf word ik doorgaans wat minder uitgebreid geassisteerd bij de S+C, vermoedelijk vanwege mijn uiterlijk en kledingkeuze. Ach ja, ik kan er wel om lachen. Ik heb daardoor in elk geval minder last van scrupules bij de grijze dealer :wink:

1 like

Geen idee of je ING hebt maar met rentepunten (25000 meen ik) kan je een 500€ S&C bon voor 250€ kopen, scheelt toch weer :wink:

4 likes

Mooi geweld :ok_hand:

1 like

Mijn betoog begint met “Voor mij wel”. Goede verstaanders, halve woorden.

Ik hoef jouw intelligentie toch niet te beledigen door evident subjectieve beoordelingen nog expliciet als “naar mijn mening, volgens mij”, etc etc aan te prijzen? :slight_smile: Zo is mij duidelijk dat dat van die Explorer naar jouw mening is. :slight_smile:

Een moderne “sport” rolex hoort gewoon op staal wat mij betreft. Bij vintage past leder dan weer wel.
Wanneer de tijd rijp is om tot aankoop over te gaan, loont het zeker de moeite om even bij @Crownguard te informeren.

3 likes

Die Link is inderdaad een belediging voor het visuele zintuig.

Titanium draagt iets prettiger vanwege het lagere gewicht, maar vind ik visueel zo doods dat dat helemaal geen optie is.

1 like

Je had daar toch wel een paar leuke horloges liggen.

De LV is lastig te verkrijgen, maar ik denk dat de Skydweller niet 100% witgoud was, maar de nieuwe stalen versie met witgouden bezel. Ook die zijn best lastig aan te komen…

1 like

Dat dacht ik ook maar de verkoper zei dat deze volledig van goud is.

Nope, dan waren de indexen anders…