Okay dan. Iemand nog iets voor de rondvraag?
Dat is heel makkelijk te verklaren. Het is namelijk altijd dezelfde discussie.
En het wordt altijd gevoerd door mensen die geen verstand van zaken hebben en anderen napraten. En dat maakt het voor mij gelul van de bovenste plank. Maar kritiek hebben schijnt hier altijd moeilijk te zijn, uit je nek lullen wordt gewoon toegestaan of nog erger… gewaardeerd.
Waarom Rolex, waarom die titel niet vervangen door Omega? De prijzen van Omega en Rolex ontlopen elkaar voor vergelijkbare modellen echt niet zoveel.
Prima uitgangspunt voor een open discussie.
Fijn dat jij mij wel snapt!
Maar goed, al die bashers die roepen dat Rolex alleen maar marketing is hebben nog steeds geen enkele onderbouwing gegeven… Dan heb je dus geen verstand van zaken en roep je alleen maar wat anderen roepen.
misschien zou je het, als is het alleen al voor je eigen gemoedsrust, gewoon als een compliment moeten zien. Een compliment aan Rolex omdat tot nog toe altijd de benchmark is. En het compliment aan de pretendent omdat die blijkbaar, in al zijn relativiteit , ook goed bezig is.
Onlangs was werd er een snd vergeleken met een tudor BlackBay. In mijn ogen niet echt horloges die in elkaars vaarwater zitten, maar niettemin vond ik het wel echt een compliment voor de Tudor.
Peace
Wordt een erg levendig forum dan, als er alleen nog maar mensen mogen praten die er verstand van hebben. Dan zal ik ook voortaan mijn mond maar gaan houden…
Als je ergens geen verstand van hebt en het interesseert je wel dan ga je je toch eerst verdiepen of vragen stellen? Dan begin je toch niet met napraten zonder het zelf te kunnen onderbouwen?
Precies! En een benchmark wordt je niet omdat je marketing goed is. Dan moet je ook een goed product hebben.
I rest my case.
Kom nou op zeg, als iemand het niet met je eens is, heeft ie geen verstand van zaken? hmm, je lijkt op mij in sommige off topic discussies. Bovendien zegt bijna niemand dat Rolex alleen marketing is. Dat jij dat dan leest. Ik stop hiermee, maar dat heb jij in elk geval niet met argumenten bereikt.
Ik heb van jou, na twee keer keer vragen, geen enkele onderbouwing gekregen eerder vandaag…
Je hoef het niet eens te zijn maar je onderbouwen wat je roept. Onderbouwen wat er allemaal zo slecht is aan een sub dat ie alleen wordt verkocht door de marketing en in geringe mate door de kwaliteit.
Ik heb ondertussen een halve stegeman worst op en een witbiertje , wat een mooi topic zo.
Conclusie voor mij … ik ga over ruim een maand maar eens een Rolex kopen
Dan weet ik eindelijk waar ik over (mee)praat
Ik wilde me niet teveel in deze discussie mengen, ook al omdat ik geen enkel verstand heb van GS en Rolex… Maar van beide kanten zijn mijn inziens behoorlijk wat argumenten gegeven voor en tegen de stelling… En ik ben bang dat, zoals ik al eerder vermeldde, er toch niet uit te komen is…
Als TS ga ik het topic niet meer volgen. Gaat helaas een verkeerd spoor op, en de chips is op.
Ik heb nog een stuk worst?
Dan gooi je er zelf nog een prikkelendde one-liner in
Heb je mij zien zeggen dat Rolex alleen van marketing afhangt, of alleen maar dat de status hun een hogere prijs kan doen vragen. Citeer me aub waar ik zeg dat Rolex alleen status is.
Ik citeer nogmaals iets wat ik al eerder gepost heb om mijn mening duidelijk te maken.
Gefeliciteerd! Ik ga als ik het begin te overwegen eerst even rondhangen in het Rolex only topic. Als het toffe jongens zijn die Rolex fanboys dan zet ik het misschien door,… Maar eerst een PAM
Mijn ironie modus blijkt maar weer niet weer te werken.
…Beraadt zich op een duidelijkere vorm van schriftelijke communicatie.
Kijk, daar kan ik dan wel weer over mee praten