“Moslims: waardevolle medelanders of parasiterende haatzaaiers?”
Nee, ik snap je punt. Met een vraagteken erachter krijg je vast geen ruzie
“Moslims: waardevolle medelanders of parasiterende haatzaaiers?”
Nee, ik snap je punt. Met een vraagteken erachter krijg je vast geen ruzie
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Omdat ie weg gepest wordt? Ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien maar vind deze hele anti Chris bashing behoorlijk smakeloos en kinderachtig hoor. Hou daar niet zo van. Als mensen een probleem met me hebben sturen ze een PB. Als ze een probleem hebben met Chris sturen ze hem een PB. Dat laatste topic waar als een horde wolven deze man aangevallen wordt was echt over the top.
Tijd voor een Rolex-filmpje
Kei-leuk. Gewoon ff kijken.
Ah een bommetje droppen en dan weglopen. Mooi man!!
Hoezo weg gepest? Chris lijkt mij niet op zijn mondje euh toetsenbord te zijn gevallen…
Ik heb verder ook echt geen probleem met de beste man, maar zijn reacties zijn idd vaak erg lang.
Nah, hij is flink aangevallen op zijn uitvoerige taalgebruik. Als je denkt dat de meerderheid daar last van heeft en hem daar in een topic op wilt aanvallen moet je dat vooral niet laten. Bij mij wekt dat echter geen sympathie op. Volgens mij zijn er zat mensen die zijn bijdragen wel graag lezen of domweg negeren. Het publiekelijk erop aanvallen is gewoon niet iets waar ik voor zou kiezen. Een PB volstaat. Tenzij je die persoonlijke benadering niet aandurft natuurlijk.
Wellicht kan jij dit ook even via PB oplossen dan.
Bedankt.
Ik sluit mij hierbij aan…gewoonweg omdat ik het er volledig mee eens ben en de zaken enigzins in balans wil krijgen/behouden.
Night fellas…
Ach man…schei toch uit.
Ik heb idd gemeld dat zijn topics veel te lang zijn en beter een boek kan gaan schrijven. Vond elk topic te lang worden en begon ze over te slaan. Maar hij reageerde in werkelijk elk topic op deze wijze
Maar kom op…zijn toch volwassenen hier.
Lees even in het Rolex topic de reacties die ik kreeg nadat ik het durfde een rubber band aan mijn klok te hangen… Niet echt mals, zelfs onbeschoft.
Iemand zich druk gemaakt hierover?
Nee toch…en ik ook niet.
Het is aan iedereen gericht. Laten we stoppen met dit topic. Het is laat, het is warm, en ik ben dol op Beethoven. C’est tous.
Grand Seiko met een rubber band. Wie durft?
Lees dan het Drama in Nice nog even na. Dat was beslist onsmakelijk. Maar goed. Je kunt me altijd een PB sturen als je het niet met me eens bent. Ik reageer op dit moment alleen op wat ik zie/zag gebeuren. Ik heb in die topics niet actief deelgenomen. Wel gelezen.
Klopt…daar doel ik ook op.
Het oorspronkelijke Audi heeft niet veel met het huidige te maken. De naam Audi is pas eind jaren zestig weer in gebruik genomen na 30 jaar verdwenen te zijn geweest. En toen zijn ze weer helemaal onderaan begonnen met het verkopen van opgeleukte volkswagen modellen met een ander embleempje. Van naam en faam was toen absoluut geen sprake.
Mercedes is ook ontstaan uit een fusie tussen bedrijven, maar is niet weg geweest en altijd een merk met faam een aanzien geweest, iets wat je niet van Audi kunt zeggen.
Maar wel knap dus dat Audi dat imago heeft weten op te bouwen. (Wat het bij mij dus overigens niet heeft; ik vind het gewoon te dure volkswagens )
Maar we zijn wel aardig van de oorspronkelijke vraag afgeraakt.
Dan zijn we er toch? Zoveel is er verder niet aan de hand.
Geldt overigens ook voor veel horlogemerken (niet Rolex en Seiko).