Grand Seiko, de Rolex van de toekomst?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Liever reageer ik ook niet op dit soort zaken. Lost niks op. Maar zag opeens die opmerking over Chris terwijl hij hier niet eens deelneemt en wilde er toch wat over kwijt.

Dat stoorde mij dus ook. Viel zomaar uit de lucht. Als het nu na een van zijn bijdragen was geweest, prima, had hij er zelf op kunnen reageren.

Dus dat.

Chris neemt wel deel, hij is op het moment al 3 uur bezig met z’n reply te schrijven.

5 likes
2 likes

Uit je nek lullen wordt toegestaan evenals de arrogante wijze waarop jij mensen diskwalificeert waar je het niet mee eens bent. Kan kennelijk allemaal.

Groeten,

Tecco

2 likes

Yep. En gelukkig maar toch. Die moderatoren zouden op slag overspannen worden als ze daar allemaal iets aan moesten doen. Wat zou ik trouwens een beroerde moderator zijn. Ik smeet de helft er sowieso af, en bij vergissing mezelf waarschijnlijk ook.

4 likes

https://images.encyclopediadramatica.se/thumb/1/19/Arguing-on-the-internet.jpg/180px-Arguing-on-the-internet.jpg

3 likes

Ook hier op het forum geldt: meedoen is belangrijker dan winnen

1 like

Jammer dat gevlag, is er ook een mogelijkheid tot anti vlag?

jij bent zo’n beetje anti alles, Hendrik, jij zou het moeten weten.

Is bezig met zijn boek???

Deze “discussie” is al zo vaak gevoerd. In de kern is het vergelijkbaar met een discussie tussen Suzuki Alto rijders en bezitters van een mooie dure auto. De Alto bezitters vinden een dure auto onzin want hun Suzuki brengt hen ook overal. Vooral bezitters van een dure auto met een minescule penis reageren daar sterk op want hun verlengstuk wordt aangevallen. Normaal geschapen dure auto bezitters reageren natuurlijk helemaal niet.

Groeten,

Tecco

7 likes

Na 23.00 niet meer reageren Marijn, echter “vlaggen” heb ik nog nooit gedaan!

Leuk, als alles doorgaat zit ik met mijn Grand Seiko in mijn Fiatje Panda. :grin: Wat een mens wil toch?

2 likes

Ik wel, maar vermeld het altijd. Al vlag je maar aan de moderatoren dat een te koop aangeboden horloge verkocht is. Naast de titel aanpassen. Werkt sneller en beter.

Man je kon zojuist Grand niet meer spellen

Misschien was de combinatie Grand en Hendrik net te moeilijk voor me :grinning:

Zomer op HF, geen veralgemening maar een tendens.

1. Post een topic met een suggestieve topictitel.
  2. Zorg dat Rolex en Seiko erin voorkomen.
  3. Wacht de polemiek af.
  4. Hou de discussie levend met welles-nietes antwoorden.
  5. Verlaag je niveau, stook de boel wat op en begin te schelden omdat je empathie mist en geen begrip kan opbrengen voor een ander z’n mening.
  6. Vlag het topic tot de mods het moe zijn zodat er een slotje op komt.

Start de volgende dag opnieuw bij stap 1…

5 likes