Met een GS in een behoorlijke auto zitten?? 
in de discussie bedoel je?
dan ben ik het volledig met je eens, nieuwe inzichten en perspectieven worden al een heel aantal berichten niet toegevoegd.
Het Akkevietje wat ik met Chris in het topic āāNiceāā had,heb ik met een 5tal PBās alweer opgelost en we hebben allebei de strijdbijl begraven.
En hij heeft plechtig belooft niet meer zo uitgebreid en gedetailleerd te typen
(geintje)
Than letās proceed 
Goed topic 
Inspirerend
Vernieuwend
Waardevolle bijdragen
Auto vergelijkingen
Eentje om vast te pinnen ![]()
En dan te bedenken dat Rolex en Seiko vroeger samengewerkt hebben.
Misschien zou je gelijk moeten hebben, maar zo werkt het niet; Imago en naamsbekendheid staan los van bewezen kwaliteit ( reputatie), innovatie en prijs.
Dat betekent niet dat er geen verschuivingen kunnen plaatsvinden en er een hype ontstaat voor het ene merk en het andere wegzakt. En er hoeft niet eens een aantoonbare reden voor te zijnā¦
Ik rijd liever in mān Audi dan in een Renault. (Dus ook ik heb het gevoel, de uitstraling en door de commercie via de autobladen geframede status ergens opgeslagen)
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Mooi gezegd 
zo is het maar net!!!
Duidelijk verhaal.
ok doei
Pffff,ā¦Je kan ook niet reageren Logie! Heb je wel de moeite genomen om bovenstaande te lezen? Vind je het niet triest en forum onwaardig dat het hier dus gewoon een schoolplein is waar sommigen zich uit terugtrekken omdat dat beter voor hen is? Omdat ze niet geaccepteerd worden om hun anders zijnā¦
![]()
āDer Flaptrul, zo prevelde hij, 'is der volwassene met der kinderbrein. En omdat de meeste erwassenen zo ener brein hebben wordt der koeltoer bepaald door der flaptrulā. (Citaat uit āHet huilen van Urgjeā)

Nouā¦
Mensen.
Dit is een forum. Over horloges.
Er lopen zoveel virtuele tere zieltjes rond. Trek alles niet zo persoonlijk aan. Erger je je ergens aan? Wat erg zeg. Klik lekker verder. Vind je ergens iets van? Heel mooi. Zeg het een keer en hou het voor de rest lekker voor je.
Gewoon niet zo moeilijk doen. Lekker horlogeplaatjes posten en daar wat over keuvelen. Moeilijke teksten maken op mij geen indruk. Zielige verhalen al helemaal niet. Ik ken Jaap verder niet. Maar de recht voor zān (j)raap aanpak bevalt mij een stuk beter dan dat zielige gezever.
Horloges , daarvoor komen de mensen hier. Als ze willen huilen dan kunnen ze kiezen tussen Mijn Geheim of de Viva bij de plaatselijke kios.
Of misschien een apart huil-topic maken. Kun je elke dag je problemen bespreken. Praatgroepje oprichten. Samen handen vasthouden in een kringetje staan en groephuilsessies houden. Ik zie het al helemaal voor me. Dat moet een succes worden voor een hoop HF-members.
Kan de rest gewoon door met het forumonderwerp: horloges.
En als het dan ff kan, wat meer Rolex en wat minder Seiko.

Ik had het niet mooier kunnen verwoorden. Wellicht een idee om dit bericht Sticky te maken?
In mijn optiek verslaat deze p dit moment, gegeven het warme weer, zowel GS als Rolex.
Have a Nice day!