Grand Seiko, de Rolex van de toekomst?

Private school misschien? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zonder dollen, ik vind het echt ontzettend jammer dat dit topic is geĆÆnfiltreerd door een off-topic soap. Nog jammerder vind ik dat Chris het voor gezien houdt vanwege de mentaliteit die hij al eerder in zijn leven heeft ervaren. En dit gaat niet per se over jouw bijdrage. Jouw dikke huid, die van Helden, Spoon1, … En noem maar op is niet vanzelfsprekend bij iedereen…

2 likes

No way…
Leg ze maar eens naast elkaar.
100% de Rolex.

[URL=http://s1206.photobucket.com/user/mspoon1/media/Mobile%20Uploads/20140125_142351.jpg.html][/URL]

3 likes

Maar het gewicht!

Pfffff,… De Rolex is qua formaat wel appetijtelijk vandaag

Bij dit warme weer draagt titanium voor mij ook lekkerder dan staal. Dat is ook wat hierboven staat.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes

Met warm weer is een licht klokje absoluut fijn dragen.
Snap ook niet waarom Tudor die BB/Pelagos zo dik maakt. Daar mag 1/3 van de dikte af imo.

Laat jij die BMW’s dr ff buiten dan patser :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik wil nu NIKS meer horen behalve Role… Eeeh Seik… Naja. Doe maar horloges in het algemeen dan :wink:

1 like

Jeps. Way too thick… En dan hebben we het nog niet eens over de in house versie…

Daarentegen: Die Pelagos kan ik bij anderen wel erg waarderen. Bij een ander vind ik hem niet gauw te groot.

Ik was er, de verhalen over de dikte (van de BlackBay) gehoord hebbende ook bang voor. Op de pols is het voor mij een non issue, maar niet iedereen kan/wil dat hebben.

Een biodanzasessie zou eens goed kunnen werken hier

5 likes

Onlangs weer van de herhaling genoten. We moeten echt allemaal naar Denemarken voor zo’n sessie.

1 like

Goed verhaal en ik kan mij er helemaal in vinden. Jammer dat je HF gaat verlaten (zoals je zegt door die paar rotte appels).

Bedankt voor deze inhoudelijk sterke bijdrage.
May the watch be with hou.

Grand Seiko is technisch erg mooi. Niks op aan te merken. Maar ik heb er weinig mee.
Imago maakt mij weinig uit. Het imago van Rolex is in de ogen van veel mensen ook slecht (ā€˜patser’). Het design van Rolex spreekt mij wel erg aan. Net als Porsche, al jarenlang hetzelfde en steeds kleine verbeteringen. Daardoor ook erg tijdloos. Combineer dat met een hoge betrouwbaarheid en dat is de reden dat ik Rolex-liefhebber ben.

6 likes

De kostprijs voor een Gilette scheermesje is 7 cent en die liggen voor €2,50 of meer per stuk in de winkel.

Dat is factor 35, jouw Rolex voorbeeld factor 10…

:wink:

Moet je niet naar het ten2two gebouw op de Zuidas om horloges te verkopen? :sunglasses:

Ik hecht niet zoveel waarde aan die bron…

1 like

@Helden en @Windhund Hey, ik overweeg ool een BB. Wat zijn jullie polsomtrekken?

2 likes