Zeker niet voor iedereen, ook niet voor mij trouwens. Maar innoveren doen ze echt wel. Zal ook nog wel doorgaan.
http://www.fratellowatches.com/hands-on-seiko-astron-titanium-review/
Zeker niet voor iedereen, ook niet voor mij trouwens. Maar innoveren doen ze echt wel. Zal ook nog wel doorgaan.
http://www.fratellowatches.com/hands-on-seiko-astron-titanium-review/
Haha, helaas waar! Ik heb een collega gehad die op de wintersport de sneeuwkettingen op de voorwielen van zijn BMW lease bak monteerdeā¦
Verder ben ik het niet geheel met je eens. Ik denk dat de GS veel beter is afgewerkt dan welke (nieuwe) Rolex ook. Seiko is sterk ondergewaardeerd terwijl Rolex een hype status heeft, maar dat ligt niet aan de kwaliteit.
Overigens reed ik Volvo tot ze stopten met de heerlijke achterwielaandrijving, ben toen overgestapt op BMW en rij ik nu Mercedes, uiteraard ook RWD en met een hoge status gecombineerd met een GS afwerking.
Seiko en Rolex leveren beide top producten van top kwaliteit.
Zelf heb ik meer met de Japanners. Wanneer ik de mens/cultuur vergelijk, zie ik namelijk dat de Japanner van huis uit het streven naar perfectie in het bloed heeft zitten (praktisch de gehele bevolking, zo wordt men opgevoed). Dit zie je bij de Zwitsers niet (althans het zit niet zo ingebakken, en ja, ik heb beide landen vaker bezocht).
Rolex heeft echter op een fantastische manier naam en faam opgebouwd. Ongekend en ongeevenaard. Iets waar ik veel respect voor heb. Het zal dan ook nog wel lang duren voordat zij van de troon worden gestoten.
Grappig vind ik dat mensen vaak snel op hun teentjes zijn getrapt. Over smaak valt niet te twisten.
Qua aantal innovaties ligt Seiko de laatste jaren voor. Seiko heeft echter ook een veel bredere markt (en dus meer gebieden waarop men kan innoveren). Rolex loopt mijlen voor wanneer je kijkt naar merk/marktwaarde/naamsbekendheid. Het is inderdaad niet voor niks dat zij zo veel worden gekopieerd. Je betaald dus ook voor de naam en dat is onwijs knap gedaan. En hoe je het ook went of keert, ook zij leveren top kwaliteit.
Ben benieuwd tussen welke 2 merken/modellen de volgende discuss gaat
Inderdaad en niets anders. Helaas, het is zo als het isā¦
Ik wel. Mijn vriendin heeft altijd veel plezier van de pepsi bezel op mijn SKX. Tijdens de voorbereidingen komt ook de geplande duiktijd aan bod. Die stel ik dan in dmv het draaien van de bezel. Onder water grijpt ze dan regelmatig mijn pols om te kijken hoe lang we nog onder moeten blijven, in relatie tot haar airsupply
Nu moet ik zeggen dat ze inmiddels even weinig lucht gebruikt als ik, dus dat paniekerig op die bezel kijken wel steeds minder wordt.
Whahaha!
Mis ik iets??
Oeps, je hebt het echt over duiken?
Ik vond hem al zo mooi geformuleerd, maar ik zat op een ander spoor
Hahahaha, nee het ging idd over duiken ja
Mss wel Seagull en Breitling
Saffier etc. Je kent het wel.
edit
Dan heeft minimaal Rolex nog 1000 jaar voorsprong als je over millennia praat. Je zult waarschijnlijk decennia bedoelen?
Ja dat krijg je met zulke superlatieven als Grand Seiko of Rolex (juiste volgorde).
Ik bedoelde decennia.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik ben het met Marijn eens. Mij viel de opmerking van Erik ook al op maar heb er zelf toen niets van gezegd. Ik vind dat soort acties nogal kinderachtig en lullig, en zie het liever niet gebeuren. Het voegt helemaal niets toe aan de discussie maar doet deze wel weer ontsporenā¦point in case
Thatās all folks
Dat is dus ook een beetje wat ik vermoed. Op enig moment kon de glans van Rolex er weleens af gaan, vooral als de afzet (grotendeels) is gebaseerd op imago.
Ik heb in het topic in elk geval de nodige info en meningen langs zien komen, waaruit ik afleid dat de meesten niet verwachten dat GS de Rolex van de toekomst zal worden. Het aardige van dat soort verschuivingen is dat het al dan niet gebeurt, en weinigen het aan zagen komen.
Only time can tell.
Dit zijn geen feiten Jaap, het is een mening.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Wie is Chriszomer ?