Grand Seiko, de Rolex van de toekomst?

@Erik11 , jij gemene kwajongen , @SuperC , you suck @watchagain wel scherp blijven he
:wink:
Ontopic : De GS zal naar mijn inziens een Rolex nooit evenaren , maar ik twijfel wel bij mijn aankoop…
Een Rolex of misschien toch een high beat GS , dit wil wel iets zeggen over het feit dat deze Seiko hard aan de weg timmert

3 likes

De vraag is of het opnieuw nodig is om iemand openlijk te kakken te zetten. Ik word daar niet beter van, de community ook niet.

Tzal mijn Belgische bescheidenheid zijn, maar ik voel me niet ‘goed genoeg’ om iemand anders hier 1 op 1 onderuit te halen, want dat is imho toch wel wat die post doet.

Magoed mss wat uit proportie getrokken ondertussen.

1 like

Sow, ik ga maar gauw wat weesgegroetjes doen… hopelijk is de heer een beetje vergevingsgezind, maar dat zal pittig worden na mijn grove uitlatingen

11 likes

Ik denk dat je wat nieuws van Rolex gemist hebt.
Seiko…hoe mooi ook. Is niet vergelijkbaar met seiko imo
Check anders even alle innovaties in de daydate 40. Zelf de band is een brok innovatie met keramische busjes. Het uurwerk is fantastisch!

Of seiko de plek van Rolex in gaat nemen?
Nog…niet…misschien

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Sorry ironie modus stond nog aan.:worried:

1 like

Dit vind ik wel erg gaaf! , maar is keramiek niet gevoelig voor breuken?

Prima, Jaap. Je staat overigens niet op mijn negeerlijstje. Het gaat mij om het ongevraagd bashen van een forumlid. Persoonlijk heb ik totaal geen moeite met zijn reacties. Je kunt altijd 1 op 1 met hem van mening verschillen, Deze reactie waar het om gaat komt op mij over als achterbaks, hij is er zelf niet bij, kwetsend naar de persoon. Dat is nergens voor nodig. Niemand is koning van het forum, en zoals ik al vaker op het forum heb gezegd, zolang de moderatoren iets goed vinden hier, mag het ook. Geldt overigens ook voor de opmerking van Erik.

Overigens, kijk eens naar het aantal likes dat de man heeft gekregen de afgelopen week of maand. Niet iedereen heeft een hekel aan zijn postings in elk geval.

2 likes

Dat is jou mening. Er zijn miljoenen mensen die niet vinden dat ze overpriced zijn…
Het zijn vaak mensen die geen rolex hebben en er toch zo’n uitgesproken mening over hebben…merk ik.

Ik denk dat dat meevalt als het naadloos is opgesloten.
Gek voorbeeld:
De karate filmpjes van personen die stenen doorslaan. De stenen staan altijd zwevend en vrij voor een makkelijke breuk.

Na even googlen is het me duidelijk , prachtig idee van die busjes. dit gaat zeker werken[quote=“cmkooi, post:150, topic:77843”]
Gek voorbeeld:De karate filmpjes van personen die stenen doorslaan. De stenen staan altijd zwevend en vrij voor een makkelijke breuk.
[/quote]
Ik snap hem toch helemaal :slight_smile:

Ik zou zelf de stelling wel aandurven dat mensen die negatief over Rolex denken minder vaak een Rolex hebben dan mensen die er positief over denken…

5 likes

Gedurfd :joy:

Ook voor jou: waar baseer je op dat de afzet (grotendeels) is gebaseerd op imago?

Graag onderbouwing.

Is aan de andere kant ook behoorlijk logisch, aangezien je meestal niet iets gaat kopen wat je niet leuk vindt, en vice versa, toch? :grin:

Ik hou van alle mooie horloges, dus zeker ook van Rolex.

Uit wat in dit topic vooral naar voren komt.

Helemaal eens.

6 likes

:confounded:

Joh…

I rest my case…:sunglasses: