@watchagain , je hebt je scherpte weer terug zie ik
Alle Rolex kopers moeten toegeven dat imago een redelijke grote rol speelt , dit geld ook voor een aanstaande koper als ik
Maar geld dit niet voor veel horloges? naam en uitstraling kost moeite op te bouwen , hier betaal je voor
Volledig mee eens lijkt elkaar tegen te spreken
Maar als ik mijn GS draag en hij wordt gezien als een eenvoudig seiko-tje heb ik toch de neiging om het vergelijk met Rolex maken: Haast net zo duur maar kwalitatief beter met een mooi verhaal over de zaratsu finish etc. Rolex is dan de standaard waaraan je een ander mark meet
Ik vind de 44S kast vorm gewoon heel mooi qua design en kan het me permitteren om een GS te kopen. Kiezen tussen een GS en een Datejust kan eigenlijk niet zeker niet als je beide kanten in je karakter hebt
Vind het ook een non discussie omdat Rolex gewoon nr 1 is qua bekendheid en status daar gaat voorlopog de GS of elk ander Zwitsers merk niets aan veranderen.
Wat meer respect voor Seiko als merk mag wat mij betreft dan weer wel
Tja, feiten ? riekt naar een mening ik vermoed dat bijvoorbeeld Marijn daar heel anders over denkt.
Ik deel overigens je âmeningâ maar laten wij ons troosten Chris is nog steeds onder ons, misschien iets ingetogener, maar toch.
ook ik deel in deze mening
En hopelijk blijft dit zo , er is een plek voor iedereen op dit forum! , diversiteit maakt het hier juist zo leerzaam en leuk!
Dit topic bevat de schrijfsels van wat horlogegekkies. Op de totale omzet van Rolex verwaarloosbaar. Het gaat om wat het algemene publiek vindt.
Rolex niet innovatief in de laatste 10/20 jaren�
- Parachrom blue hairspring
- Paraflex shock absorber
- 904L steel
- Easylink clasp
- Glidelock clasp
- Chronergy escapement
âŚen zo kunnen we nog even doorgaanâŚ
Jij hebt echt zin in ruzie vandaag hè
Echt, wat een totale bullshit toch weer!
Precies. AP is het Rolex van de toekomst.
Dan zou ik er geen vraagteken achter zetten.
Ja, en Hublot is het AP van de toekomstige toekomst als AP weer verleden tijd is.
Je vergeet Everose
Was een vaagteken, toch? ~
En de lunette-functies van de oerlelijke Sky-dwellerâŚ
Scherp gezienâŚtikken op de iPad is lastig, blijf corrigeren.
? = vraagteken
~ = vaagteken
Nogmaals. Noem eens de innovaties voor GS horloges. Verder dan Springdrive kom ik niet. Astron is geen GS
Edit. Sorry @dialstatic, deze was niet voor jou maar voor @WilSeiko
Ssfgbbkyrdsbnmkyrwxbm
Yyoopn sswrbvjktscnm
Hiyrdvbmklhrevbbm