Grand Seiko gespot ?

SBGP007 gespot voor toch wel een lage prijs me dunkt.

Ik had een offerte opgevraagd via chrono. Met verzenden komt hij op iets meer dan 3k. Nog steeds heel netjes.

Deze is wel verkocht. Mogelijk kunnen ze er nog eentje leveren.

Wel fijn dat deze Italiaan mijn foto gebruikt om z’n handelswaar te verkopen…

3 likes

Op chrono een bijzondere GS.

Wie weet is dit je stijltje:

Dan is dit je horloge!

2 likes

Sorry, ik kan hem niet mooi vinden.

1 like

Kan hem wel appreciëren maar de prijs helaas niet.

Ter info. Ik heb contact gehad met de aanbieder van de SBGA031 op Marktplaats. Een goed contact. Hij heeft me foto’s gestuurd, en it seems legit to me. Ik ga er niet verder op in omdat 44mm hoe dan ook te groot voor me is om me comfortabel bij te voelen. Ik vind het een erg mooi horloge, en ik lees her en der dat een polsmaat van 17cm wel zou moeten kunnen, maar ik waag de gok toch niet.

De band is ongedragen. Geen originele doos en papieren zegt hij. Maar wel een doos met omdoos en aankoopbon zegt hij. Ik weet niet hoe ik dat precies moet interpreteren.

031 bij Ten2Two.

1 like

Snowflake te koop op uhrforum.

Op uhrforum voor nu een zeer interessante prijs

€1200 :scream_cat:
1 like

Met kras op de lunette…

Ach, andere lunet erop bij een service, zal de wereld toch niet kosten?

Pff deze doet me toch wel heel erg twijfelen. Een kras komt er vast toch wel weer op tijdens het dragen. :smile:

Nee, dat klopt maar dan had ik 'm liever voor 1500 euro zonder die kras.

Als ik een horloge koop wil ik 'm dragen en niet wegbrengen voor service, maar da’s geheel persoonlijk natuurlijk. :wink:

1 like

Op Uhrforum staat een mooie SBGE033 te koop.

5 likes

Ik wilde deze even tippen. Niet om te kopen, want hij is veel te duur, maar om de staat waarin hij verkeert. Ik heb echt nog geen Grand Seiko gezien die er zo aan toe is. En dan is dit ook nog zo’n prachtige SBGA105, de blauwe broer van mijn zilveren SBGA103. Maar deze is zo bekrast, en zo smerig, niet te geloven. Wel mooi natuurlijk dat iemand zo’n horloge echt heel zwaar gebruikt heeft, hem dan weer in het doosje doet, en dat hij dan te koop wordt gezet als “gedragen met lichte gebruikssporen”… Kijk als hij nu 2000 euro was, dan kocht ik hem, maar niet voor deze prijs:

4 likes

Oef, die mag wel even op en neer naar Japan voor een checkup door de Zaratsu-meesters…
Maar een Spring Drive met 44GS kast: :heart_eyes:

Het is een 57GS kast :slightly_smiling_face: Hier de mijne :heart_eyes:

1 like

Ik had graag zo’n medaillon in mijn rotor gehad… Zonde, had de snowflake in mijn ogen nog mooier gemaakt!

Oops, nu zie ik het ook. Bedankt voor de link, mooi verhaal en ditto plaatjes!