Grand Seiko gespot ?

Dat is een LE op 56 ex voor de Isetan store in Shinjuku.

1 like

dat had ik begrepen, maar bedoelde ‘hier’ nog niet (nooit) gezien :wink:
misschien binnenkort dus … (aan de pols van een HF’r)

2 likes

Jawel hoor, die is hier zeker wel voorbij gekomen.

Deze gaat vast niet lang te koop staan denk ik:

Ik vind de prijs nog wel meevallen. Niet dat ik het er aan uit durf te geven, maar er zijn duurdere gouden GS die ik minder mooi vind.

2 likes

Deze hierboven staat nog steeds te koop. Maar deze hieronder is ook wel een aardige aanbieding. Ok, zonder doos en zonder papieren, vandaar de aantrekkelijke prijs. Inclusief verzending, dus zelfs inclusief Nederlandse BTW van 21% voor “slechts” 4146 euro op je deurmat. Er staat dat het een stalen kast is, maar de SBGA127 is van titanium. Dit is toch ook de 62GS kast van de seasons modellen?

1 like

Zonder doos en papieren is de prijs m.i. te hoog. Ik heb iets meer betaald voor een full set en ongedragen SBGH039 (de high-beat uit dezelfde limited serie als de SBGA127)

Nu op het uhr forum

€1300 lijkt mij een zeer nette deal voor als je toch zoiets zoekt.
5 likes

Is Kremer uit Emmen iemands prive Grand Seiko verzameling aan het verkopen? Ik zie zo zes zeer gewilde GS bij hen te koop staan. Dikke prijzen, maar ja…

2 likes

Dit is trouwens ook een hele gave. Een gouden high beat special met een witte whirlpool wijzerplaat. Wel meer dan 25k ex import…:

Dikke prijzen maar toch de goedkoopste :smirk: neem gerust contact met mij op als je wat bijzonders zoekt.

Fijne avond!

8 likes

Ik zie op marktplaats een sbga259 te koop staan. Een snowflake met gouden (of vergulde?) indices. Oftewel: the yellow snow.

Zappa: watch out where the huskies go, don’t you eat that yellow snow…

Voor wie het wat vindt. Niet voor mij. Ik houd van het monotone van de gewone snowflake. Het donkere titanium met de witte wijzerplaat en de stalen indices.

1 like

Dit blijft een favoriet. Maar 41mm en 15,3mm dik maakt de antimagnetische SBGR077 niet voor iedereen:

1 like

En de prijs ook niet helaas

@DKremer uit Emmen heeft een hele bijzondere binnen:

Het typenummer klopt alleen niet, het is een sbga449. Geen 445 volgens mij. Slechts 20 van gemaakt, wel heel gaaf.

2 likes

Gelijk aangepast. Het is inderdaad de SBGA449. Bedankt!!

3 likes

@DKremer Nog geen live foto’s?

Op het franse forum te koop: SBGH001

http://forumamontres.forumactif.com/t257727-vends-grand-seiko-sbgh001-3800-euros

Eind deze week!

2 likes

Prachtig ding. Maar te groot voor mij en teveel geld voor mij (dat is iets anders dan te duur :slight_smile: daar doe ik geen uitspraak over).

1 like

Dit is wellicht in het verkeerde draadje en wellicht al wel ergens genoemd, maar ik heb zojuist de “US-only” seasons modellen gespot op de Nederlandse site van GS. Deze zijn vanaf 2022 volgens mij ook gewoon hier te verkrijgen.

3 likes