Grand Seiko gespot ?

Voor wie een NOS SBGV009 wil. Met 1 haarlijntje volgens de beschrijving. En een stevige prijs. Ik zou iets bijleggen een een SBGA103 spring drive versie zoeken.

Deze stond een paar weken geleden in Japan te koop voor 8500 euro… Ik heb hem toen niet gekocht omdat ze aangaven dat ze de originele alligatorbandjes niet mee zouden sturen naar het buitenland. Terwijl juist die het horloge nog unieker maken met de gouden accenten. Zie:

2 likes

Erg scherp geprijsd!

1 like

22,5% onder list voor een gedragen GS?
Ik vind het niet wild

1 like

nou ‘op limited GS .zat nieuw. maar van 5% korting op .op 5300 list

Zo’n zin die je drie keer moet lezen om nog niet zeker te zijn wat er nu staat.

Niet lang geleden was 20% korting op GS regelmatig aan de orde bij verschillende dealers. Zelfs bij de Seiko Brandstore. Dat is nu afgelopen denk ik. Maar zo’n occasion zou wel eens met flinke korting gekocht kunnen zijn.

4 likes

GS probeert inderdaad hun AD’s kort te houden, zodat die kortingen niet meer gegeven worden.

Uit ervaring weet ik dat je 10% wel nog krijgt, alles meer is een goeie deal geworden. Of grijs gaan natuurlijk, dat kan ook nog steeds.

2 likes

Linkje?

Even googlen is soms sneller dan hier een vraag stellen: :wink:

Bijdehand. Ik zit dagelijks op de site van GS, maar daar kan ik hem niet vinden

Dat is gek:




1 like

Ah nee. Dan begrepen wij elkaar verkeerd. Ik dacht (hoopte) dat het ging om de sbwg273 275 277

Dat verklaart een hoop. De referenties die je noemt kan ik ook niet vinden.

Het moet ook zijn sbgw ipv sbwg.

De in mijn ogen mooiste Grand Seiko van de laatste jaren (even los van uurwerk) staat nu in het blauw. En hij is blauw.

2 likes

Stevig geprijsd, maar beter te duur dan niet te koop zal de verkoper wel denken:

3 likes

Ach ja, je zal hem maar voor 9k +25% invoer uit de USA hebben gehaald

3 likes

Prachtig maar gelukkig ben ik van de blauwe wijzer met deze wijzerplaat nog niet zeker.

Scheelt weer 11k. :joy:

1 like

Op het franse forum net deze gezien. SBGJ203 voor een aantrekkelijke prijs.

https://forumamontres.forumactif.com/t260046-vends-grand-seiko-sbgj203

1 like