Grand Seiko gespot ?

Hoe je van zo’n horloge de doos en de papieren kwijtraakt is mij een raadsel, maar voor de man die echt op zoek is naar een bling Grand Seiko met witte plaat voor op het gebruinde lijf:

1 like

Er valt weleens iets van de vrachtwagen hè

Ken wel een anekdote van @SuperC: “hier heb je 20k, ik doe het horloge wel meteen om en flikker die doos maar weg. Neemt alleen maar ruimte in” :man_shrugging:t2:

2 likes

Voor wie nog steeds een SBGV011 zoekt:

2 likes

Prachtig maar geen koopje met importkosten.

Een bijzondere GS:

https://cda.chronomania.net/forum_entry.php?id=270067

7 likes

En voor een behoorlijke nette prijs volgens mij.

1 like

Dat denk ik ook. En in de EU, dus geen btw heffing.

En limited tot 35 stuks. Echt iets voor @vierport lijkt me.

1 like

Waanzin! Die had ik nooit verwacht tegen te komen.

Wel flink gedragen zo te zien, maar voor die prijs is een retourtje Japan voor een beurt, geen probleem

2 likes

Voor de echte 9F liefhebber, met een zichtachterkant. Wel twotone, met een witte band, dus niet ieders smaak :slight_smile En jammer dat er een anoniem Energizer batterijtje in zit, en geen OEM batterij, wat toch hoort zou ik denken.

https://cda.chronomania.net/forum_entry.php?id=270545

2 likes

Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er een Heritage SBGR309 is gespot in NL.
:thinking:

5 likes

Zooooo, wat een super deal zeg!!!

Helaas al gereserveerd.

1 like

Oef dat is echt een buitenkansje inderdaad… wetende dat de 44gs voor bijna zoveel buitengaat :thinking:

1 like

Mja helaas is dat een C24 truukje, dus of deze set er echt is mag je betwijfelen…

Truukje? Kun je dat uitleggen? Dank alvast.

Een deel van het C24 aanbod is in werkelijkheid niet beschikbaar. Wordt gebruikt als marketing / aandacht voor de verkoper. Om te voorkomen dat items die er niet zijn worden “gekocht” zetten ze die op gereserveerd…

3 likes

Best een kansje? Een 39mm geelgouden snowflake met 9R15 uurwerk voor een op zich redelijk bedrag lijkt me. Als dit je “ding” is:

2 likes

Best mooi inderdaad, die zie je niet elke dag langskomen… Is die wijzerplaat nu roze of lijkt dat alleen maar zo?

Ik denk dat dat een beetje een verkeerde kleurbalans is. De wijzerplaat is gewoon wit, standaard snowflake. Maar een tintje roze was wel mooi geweest inderdaad.

1 like

Ik zou deze kopen, als ik hem niet al had. Zelfs met btw is dit nog een goede prijs. En gratis verzending.

Limited van 500 stuks met het 9R15 uurwerk dat een nauwkeuriger versie is van de standaard 9R65 spring drive.

De staat blijft altijd wat afwachten natuurlijk bij een online koop. De facetjes tussen de zijkant van de lugs en de bovenkant van de lugs horen geborsteld te zijn. Ik zie dat op de foto’s niet heel duidelijk, maar de kast ziet er zoals ik er naar kijk goed uit.

Geen papieren, maar dit model is maar in één jaar geleverd, dus er is nooit discussie over hoe oud hij is.

4 likes