Grand Seiko gespot ?

Erg mooie prijs

2 likes

Nog steeds een van de mooiste.

Binnen de EU, lijkt mij best een aardige koop. Mocht je deze aparte GS met keramisch blauwe bezel (toch?) leuk vinden:

Lekkere foto’s ook :joy:

Voor de snelle beslisser :slight_smile:

@FRANS3 showt deze regelmatig in het reguliere GS topic. Van de 60th anniversary modellen is de SBGP015 toch wel degene die het minste aandacht lijkt te hebben gekregen (wellicht op het damesmodel na).

3 likes

Mooi hoor die rechtse ‘in het blauw’ :stuck_out_tongue:

1 like

Zeker - die graag ik al meer dan twee jaar met veel plezier. Nu ook met een scheef oog naar de SBGP017 aan het kijken…

Waarom doe jij je SBGP007 weg?

1 like

Omdat ik wat moet inkrimpen :wink: En omdat ik ook de SBGN001 quartz bezit :smiley:

3 likes

Ik vind dit geen geld. Voor 3.656 incl verzending en BTW op je deurmat. Ik heb hem ooit gepast en vond hem toen wat licht aanvoelen vanwege het titanium. Maar het is een prachtig horloge.

Spring Drive, titanium, 5-piece band, 62GS kastvorm, prachtige blauwe wijzerplaat. Als ik niet al mijn 57GS met blauwe plaat had dan…

2 likes

Gepolijst door eigen horlogemaker. Dan haak ik af

Oh ja zeker, staat dat in de Japanse tekst? Ik vind hem er scherp uit zien. Misschien even met een doekje erover en klaar.

Mijn Translate zegt:

  • Exterieurafwerking/mechanische inspectie (april 2022 in onze winkel) Er zijn geen merkbare krassen met kleine krasjes over.

Ja

Een uniek stuk voor @Fate_Amenable_To_Change 38mm, spring drive handwinder, grote datum, japanse handwerkkunst op de wijzerplaat:

3 likes

Gatver. Nee dank je.

Ik vind die Credors eigenlijk vrijwel nooit mooi. Deze ook zeker niet…

Barbaren.

Unieke Japanse handwerkkunst die ingelegde en gepolijste wijzerplaat.

1 like

Datum staat verre van lekker uitgelijnd.

Gelukkig wel. Ik vind het lelijk, ik zou het niet graag overal zien.

Geheimpje: ik vind Aventurijn, sterren en de jaren negentig ook allemaal kut. En de Credor die je toont is de perfecte storm van al die lelijkheid.

6 likes

Mooie techniek met een zeldzaam lelijk resultaat.