Grand Seiko gespot ?

Dat is voor nieuwe horloges, ik kan daar met mijn nl btw nummer zonder btw kopen…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Niet vertellen aan de :policeman: of de :poop: van de BD

1 like

Voor iemand die dit een mooie versie vindt, is deze SBGM221 GMT met creme dial een koopje lijkt me. 1650 euro, maar ik weet niet wat de locatie is. Het is niet mijn favoriete wijzerplaat, maar misschien wel die van iemand anders:

http://chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?id=112819&md=read&page=1

1 like

En zonder doos en papieren.

Funky 56GS in schijnbaar goede staat:

1 like

Mooie 62GS met enkel datum,
Betrouwbare verkoper:

2 likes

Ziekelijk mooie 44GS early dial,
Zelfde verkoper.

2 likes

Mooie 45GS handopwinder
Deze kerel heeft echt topstukken…

2 likes

Die prijs :joy::thinking:

1 like

Pro-tip: het constructieve antwoord zou geweest zijn:

“Hier is er één van dezefde kwaliteit, in Europa dus zonder invoerrechten, voor X minder” .

Hij staat in ieder geval al een tijd te koop :wink:

Die 6245 is erg mooi maar ook een flinke prijs. Bandje vervangen, GS gesp erop en je bent bijna 3k kwijt.

Dat voelt als de hoofdprijs of mis ik iets?

Het zijn mooie exemplaren maar de prijzen zijn niet scherp :wink: Die 4522 lijkt me dan het beste geprijsd

2 likes

Liefhebbers, ik was aan het surfen voor een nieuwe GS en kwam replica’s tegen. Zowel spring drive platen als automatic.
Wellicht dat jullie het al eerder hadden gezien, maar voor mij was het de eerste keer. Wees gewaarschuwd…:cry:

3 likes

Ik weet niet of het hier het geval is, maar de overlap tussen replica-dealers en pure oplichters is best groot, dus het kan ook zijn dat de onderdelen niet bestaan. (of was de kwalitiet duidelijk lager, want echt veel goedkoper kun je volgens mij geen GS-kwaliteit leveren)

Ik heb je een pb gestuurd.

Dit is meer jouw stijl, én prijs. Ik stuur je wel even de link. :+1:

2 likes

Komop man, niveautje hoor. We mogen ook best kritisch zijn als hier wat gepost wordt.

Hmm, knap van ze dat de replica’s de spring drive movement kunnen nabootsen :roll_eyes:

Mijn 6245 Seikomatic was, licht gepolierd en hier en daar beschadigd maar onderhouden en geregeld door een goede horlogemaker, en gekocht in België, 1.750€.
Dat was ook zonder bandje.
Ik vind 2,45k voor een scherpe GS met een goede voorruit uit Europa niet slecht.
Of je dat eraan wil geven is iets anders en maakt iedereen best uit voor zichzelf.

1 like

Het lijkt inderdaad waarschijnlijk op gewone oplichters met gestolen foto’s.