Grand Seiko gespot ?

Vermoed ik ook. Zoals met bijna alles in het leven, het valt of staat met de betrouwbaarheid van de tegenpartij…

Kritisch zonder oplossing is gewoon gezaag. Daar heeft niemand wat aan.

1 like

Is er een probleem dan? Het doel van dit topic lijkt me om leuke GS’en te posten om te kopen. Niet zomaar alles wat wel mooi is maar ook veel te duur is te posten. Want:

Om dan op de man te gaan spelen en te beginnen dat ik iets dergelijks me niet kan veroorloven, tja. :upside_down_face::+1:

1 like

Iedereen moet zelf bepalen wat hij te duur vindt of niet. Als kenner kun je bij het posten wel een opmerking maken over de prijs, als je dat wilt. Zullen we het voor de rest hierbij laten? En gewoon weer interessante gespotte GS-en posten?

5 likes

Deze SBGE033 schijnt nogal speciaal te zijn. Het is een LE van 500 stuks. Maar wel gewoon geprinte power reserve op de wijzerplaat ipv de complexere verdiepte aanduiding die ik mooi vind.

Ik denk dat de nu ongeveer geboden 2900 euro nog wel zal stijgen… Maar ik zal niet een van de bieders zijn.

2 likes

@koekoek, ik weet dat je (heel) veel Seiko’s hebt.
Maar welke GS’s heb jij eigenlijk?

1 like

Ik heb geen GS. Zelfs nog nooit een GS gehad. Maar die komt er ooit nog wel eens denk ik al staat een GS niet bovenaan het verlanglijstje.

Dat ziet er prachtig uit!

Ik zit nèt naar die foto te kijken !!!
Eng gewoon

Het gaat er toch niet meteen om wat je eraan wil uitgeven? Als dat een goede prijs blijkt te zijn wil ik dat er best aan uitgeven.

Voor mij gevoel is de prijs alleen fors maar ik heb als vintage GS leek weinig kaas gegeten van de prijzen van deze modellen.

Het was dus meer een beroep op je kennis of zo’n 3k als ie ‘af’ is wel een concurrerende prijs is.

1 like

Wat dan wel, toch geen Rolex he :wink:?

Ik heb hier vrijdag mijn nieuwe sbga103 gekocht tegen 20% korting zie ik nu. En ze hebben nog twee forse GS kortingen, voor als dit net het type is dat je zocht:

2 likes

Haha :upside_down_face: De King Seiko’s stillen de honger naar GS een beetje en andere Seiko’s staan hoger op de wishlist momenteel.

1 like

5100 euro voor een nieuwe GMT. Dat is heel netjes.

Doe mij deze maar (foto gestolen van reddit)

10 likes

Die staat hier te koop, maar lijkt al verkocht te zijn :slight_smile:

1 like

Deze heeft natuurlijk meer krassen, onduidelijke onderhoudsgeschiedenis. Maar, na import, en een onderhoud, afregeling ca. 300€ goedkoper

2 likes

Wat een beauty!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

De kortingen op deze twee gelden blijkbaar niet meer. Ik verdenk ze ervan dat ze toen ik mijn sbga103 bestelde met de korting ontdekt hebben dat iemand een foutje had gemaakt, en dat ze de korting teruggedraaid hebben.

Deze SBGM027 (zwarte plaat) staat op Uhrforum en ik ken de verkoper niet.

Volgens mij wel een nette prijs, zeker gezien de prijzen de huidige quartz varianten. Als het de 029 (met blauwe plaat) was geweest had ik 'm direct gekocht.

1 like