Grand Seiko gespot ?

Je krijgt er zelfs een onderzeeër bij !

Wat een prijs pfff

Ja en een heel vies gierig kussentje.

Dat snap ik overigens niet met GS. Dat ze prachtige horloges verpakken in een schoenendoos met een lullig kussentje dat je ook krijgt als je een Flikflak horloge koopt. Daar zou wel iets meer aandacht naar uit kunnen gaan.

Hier staat er trouwens ook 1 op het blauwe gedeelte. Knappere fotos.

Liep gisteren langs Les Ambassadeurs, en even een fotootje van het GS aanbod:

4 likes


Vandaag prijsdrop gezien voor deze SBGH201 op uhrforum.

1 like

Alhoewel het een Credor is, is dit van binnen een GS, dus mag hij hier ook. Een Eichi 2 voor wie nog 50k heeft liggen, prachtig van de voorkant en van de achterkant. Ik zou dit horloge om en om dragen denk ik:

4 likes

:flushed:

Er komen natuurlijk verzendkosten en 25% import/BTW bij, maar op zich is 2700 dollar niet veel lijkt me voor deze mooie 37mm automaat met washi wijzerplaat:

https://forums.watchuseek.com/f29/fs-grand-seiko-auto-sbgr287-like-new-condition-5133065.html

1 like

Dit is niet duur lijkt me :thinking:

2 likes

Op uhrforum ook een aardige aanbieding

1 like

En deze? Wel uit 2010, maar hij ziet er nog netjes uit. En dan is 2850 pond voor een Spring Drive GMT (nu nog) binnen de EU niet duur:

1 like

Ik heb er even over getwijfeld, maar 2600 euro voor een SBGW001 in deze zo te zien toch wel gebruikte staat vind ik toch niet goedkoop genoeg om de sprong te wagen. Ja, de BOR band zit erbij, maar ook die lijkt aardig gebruikt.

1 like

Er was een best offer mogelijkheid toch? Meestal is er dan wel 10-20% af te snoepen.

Krijg nu na een best offer van 1500 al een couter offer van 2100 haha! Ik denk dat je hem voor 2000-1900 pond wel kan kopen.

1 like

lowballer!

Zeker, maar dat is met best offer absoluut de beste manier om te kijken hoeveel de verkoper er af wil doen. Heb regelmatig een lager counter offer gehad dan waarvoor het item verkocht is of dat een bod van 60% meteen geaccepteerd werd. :wink: Sommige mensen zijn te netjes.

1 like

Blijft mooi, maar goedkoop is anders!

https://forums.watchuseek.com/f29/fs-grand-seiko-sbgw255-asia-limited-edition-5147777.html

1 like

Zo jammer dat ze het GS logo op zn caseback printen…

1 like

Ja echt heel erg zonde.

Bijna 2k boven list, belachelijk.

1 like