Letterlijk hetzelfde horloge. Dat hebben ze mooi nagebouwd, nietwaar? Maar mooi man. Ziet er minty uit.
Ruud:
een van de minst mooie
Nope, hij’s prachtig.
Ruud:
én een shitter.
Breekbaar
Kutband
Dikke sluiting
Aan de andere kant:
9F
Goeie lume
200m WR
20.000 A/m antimagnetisch
Hmmmmm.
Ruud:
Moet t met zn opa doen.
Blijft geil.
Fate_Amenable_To_Change:
DJ is 12mm dik
Echt niet. Of bedoel je inclusief de datum loupe?
11,7 zonder loep en 12 met loep inderdaad. Maar hee, de Seiko Alpinist staat ook voor 13,2mm in de boeken terwijl de loep 0,3mm is. Sommige merken spelen vals, die roepen “height until top of bezel” terwijl er nog een glas bovenop komt.
1 like
tompj:
Rotzooi
Eensch.
En.niet.om.aan.te.gluren.
De mijne enkel gekocht vanwege de groepsdruk op HF.
4 likes
Ik ga binnenkort ook op zoek naar een GS of iets anders… lijkt mij leuk die experience!
1 like
Mag ik je tekenkunst op beeld vastleggen?
Ruud
12 oktober 2021 om 20:33
358
Mijn GS heb ik al verkocht… maar KSen heb ik wel te koop in dat geval.
1 like
Ik ga het in de gaten houden.
Leuk en aardig, en alvast welkom bij de club, maarreeh… Waar is die link naar “die gast op joetjoep” dan?
2 likes
Die was al veel eerder hier gedeeld.
360 antwoorden. Wat doe je me aan?
Omdat je het zo lief vraagt.
Ik weet niet meer precies wanneer in dit filmpje deze “expert” GS noemt.
Die is erg mooi. Waar moet je sterk zijn? Overwin je angst en kopen dat ding als dat kan.
Nico Leonard, horloge expert. Volgens mij heeft hij een horlogewinkel in Schotland. Is zeg maar de Jasper Lijferink van Schotland.
Copycat. Hij heeft Jasper letterlijk opgebeld van ik vind jouw winkel en concept mooi en ik ga dat kopiëren.
SuperC
12 oktober 2021 om 20:47
374
Doe eens wat research…
Nico van der Horst heet hij. Is van Pride and Pinion in Ierland.
Werkte bij zijn vader in de fotowinkel. Is naar Ierland verhuisd om daar een fake Schots, Iers en Nederlands accent op te zetten.
2 likes
SJvL
12 oktober 2021 om 20:48
376
En daarna ruzie gemaakt met Jasper omdat hij zich terugtrok uit een deal wat AVW veel geld heeft gekost.
Klopt dat ook nog. Ze waren eerst bevriend. Nu schijnt de vriendschap over te zijn…
1 like